Koeky7 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Wat is jouw lievelingswapen? En waarom dat wapen? Mijn lievelingswapen is de Revolver omdat hij heel sterk is en omdat het een pistool is heb je altijd munitie omdat er heen veel NPC's zijn met een pistool. Ik vind dat de Teaser de grootste fun factor heeft, hij is oneindig en als je een 1 op 1 gevecht hebt dan is hij erg sterk! Koeky7
The Hulk Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Mijn lievelingswapens zijn: Minigun M4 Shotgun Mp5 Molotov Cocktail
Leontjuuh-gta Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Natuurlijk de minigun ( die gebruik ik alleen voor choas te creeren)
The Hulk Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Natuurlijk de minigun ( die gebruik ik alleen voor choas te creeren) Het nadeel van de minigun is wel dat je te voet erg traag bent je kan namelijk niet sprinten.
SubaruFreak Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Flash-Bang Granaat Vind het altijd lachen
Nissan Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 De Taser, dit is het grootste L.O.L. Wapen dat Rockstar ooit in een game gestopt heeft .
Leontjuuh-gta Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Natuurlijk de minigun ( die gebruik ik alleen voor choas te creeren) Het nadeel van de minigun is wel dat je te voet erg traag bent je kan namelijk niet sprinten. Maar dan nog kun je veel chaos creeren? Voor choas hoef je niet snel te zijn
HA5H Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik denk dat ik dan toch wel voor de Minigun ga Daar kun je heerlijke chaos mee creeëren, en met de infinite health en infinite body armor cheat word het helemaal leuk
goronguy Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 Ik ben persoonlijk weg van de revolver. De meeste vijanden beginnen wild te maaien (assault rifle, smg enzo) zodra ze in beeld komen, maar de spreiding is vaak gigantisch. Dit is niet zo met de revolver: met 1 tot 2 schoten is welke vijand dan ook dood. Ik wissel tijdens echte shoot-out missies (Clear the pier enzovoort) ook vaak tussen revolver om de veraf mannetjes te killen naar de smg of assault rifle om de van-dichtbij-mannetjes te killen.
End Of The Riot Geplaatst: 8 april 2009 Rapport Geplaatst: 8 april 2009 De minigun is heel leuk en het zwaard is ook wel lollig.
I MICK I Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Pistol. Ik heb die alleen gebruikt. Heb het spel sinds gister.
Recommended Posts