NFSGTA Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Klopt dit wel? Ik gebruik geen mods ofzo. Ik vind het wel lollig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THECAPSGODLOL Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Zou makkelijk te maken zijn met Ps En anders heb je gewoon een ongelofelijk WTF moment meegemaakt... Btw: Wat meot je nu nog met GTAIII? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 Mods gebruik je mischien niet, maar ik denk dat je die cheat (op een trainer) dat je alle 100 packages hebt en er toen eentje hebt opgeraapt. Anders is het gewoon een bug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Mods gebruik je mischien niet, maar ik denk dat je die cheat (op een trainer) dat je alle 100 packages hebt en er toen eentje hebt opgeraapt.Anders is het gewoon een bug. Nee, geen mods of trainers. Het spel is al makkelijk zat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Had je daarvoor ook 101 packages gevonden of was dat gewoon een normaal getal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Had je daarvoor ook 101 packages gevonden of was dat gewoon een normaal getal? 101. Ik ga eens kijken of er ook 103 zijn. Als dat zo is, zijn alle packages er nog:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Had je daarvoor ook 101 packages gevonden of was dat gewoon een normaal getal? 101. Ik ga eens kijken of er ook 103 zijn. Als dat zo is, zijn alle packages er nog:p Ik heb er nu 150. En die liggen op 15 plaatsen. Steeds als ik save, dan zijn ze er weer. Zo kan ik dus doorgaan naar: "10000 van de 10 Packages" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Leuke bug, nog nooit van gehoord. Krijg je ook iedere keen een geldbedrag als je ze voor de zoveelste keer oppakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 26 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2009 Ja, ik heb ze nu voor de 10e keer verzameld, maar nu zijn ze toch echt weg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.