Dieko Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Hey beste mensen! Ik wil graag Windows Movie Maker twee keer opstarten. Als ik op het icon van WMM druk krijg ik weer het zelfde schermpje. Ik wil 2 WMM aan hebben. Bijvoorbeeld dat ik een heb om op te nemen en de andere om te bewerken. Alvast bedankt Reageren
gta master 1 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Hey beste mensen!Ik wil graag Windows Movie Maker twee keer opstarten. Als ik op het icon van WMM druk krijg ik weer het zelfde schermpje. Ik wil 2 WMM aan hebben. Bijvoorbeeld dat ik een heb om op te nemen en de andere om te bewerken. Alvast bedankt Zoals ik al zo vaak tegen je heb gezegd. Google eens naar goeie record progamma's. Er zijn heel wat goeie gratis programma's (ja ja, in onze...eh...jouw ogen is elk programma gratis, maar ik heb het nu over legaal gratis ) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Fraps registered om te recorden, Sony Vegas 8 Pro om te bewerken. Reageren
Dieko Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Fraps is om via de pc op te nemen, en ik neem vanaf de tv op. Jarno, ik heb al lang genoeg gezocht. En WMM blijft het best. Misschien weet jij eentje? Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 (bewerkt) Probeer eens Cyberlink Power Director, een bewerk programmatje. Het is simpel maar uitgebreid. [EDIT]: Sorry :$ Ik wist niet dat dit topic al wat oudjes word. :$ Bewerkt: 20 april 2009 door Nstyle08Z Reageren
Dieko Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Probeer eens Cyberlink Power Director, een bewerk programmatje. Het is simpel maar uitgebreid.[EDIT]: Sorry :$ Ik wist niet dat dit topic al wat oudjes word. :$ Oh, geeft niet :$ Mij Youtube account is toch al verwijderd. Cyberlink Powerdirector heb ik al Maar daar kan ik niet makkelijk opnemen. Er mag hier een slotje op :slotje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.