Trax Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Als ik op de A of S druk, dan komt er 'AS' of 'as'. Bij linkershift schiet de typcursor omhoog, en de rechtershift is opeens een a. Help???
The Godfather Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 ff met een voorwerp de toetsen met mankementen eruit halen (aangeplakte zooi verwijderen en schoonmaken) of een nieuw toetsenbord kopen(weet niet hoe oud die is) en niet zoveel op dat ding rammen als je boos bent
Timotees Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 ik zou inderdaad ook een nieuw toetsenbord kopen, die zijn niet zo duur ( €15.-)
Arjen Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 ik zou inderdaad ook een nieuw toetsenbord kopen, die zijn niet zo duur ( €15.-) Hm.. Dit is gewoon een quote van Godfather, timoteesje :rolleyes: Ga naar Deze Computer -> Hardware -> Apparaatbeheer -> Toetsenborden Installatie ongedaan maken en dan weer installeren.
Trax Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Opgelost met nieuw toetsenbord :guilty: Komt vast door de aangeplakte cola-laag die onder de knopjes zat ... :guilty:
Recommended Posts