Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag mensen,

Ik heb een vraagje, een hele poos geleden had Froop een geweldige tutorial gepost op het forum, ik zocht die tutorial even weer op, maar helaas werkte die niet meer.

Dus ik zal mijn vraag hier maar even stellen, hoe kun je lijntjes maken wat je ook in deze outcome ziet van Froop zijn tutorial:

britcopy8yy.png

Groetjes,

Wesley :bier:

Geplaatst:

die kan op meerdere manieren zijn gemaakt, bijv. met de pen tool (daar staat een tut over op het forum), een texture of whatever.

Geplaatst:

Je kunt allicht deze tutorial eens proberen, waarin

ik uitgelegd heb hoe je in een paar simpele stappen dit soort lijnen kunt creeëren met de Pen Tool. In de tutorial wordt een ander soort voorbeeld gemaakt dan in de signature die je liet zien, maar de techniek is in principe hetzelfde.

Daarnaast zijn er vaak ook zogenaamde 'textures' voor bepaalde vormen. Dit zijn afbeeldingen met effecten, die

vaak gebruikt worden bij het maken van signatures. Handige sites voor dit soort zaken zijn bijvoorbeeld SigResource, DeviantArt en

SportGFX.

Veel succes! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...