Wesley Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Dag mensen, Ik heb een vraagje, een hele poos geleden had Froop een geweldige tutorial gepost op het forum, ik zocht die tutorial even weer op, maar helaas werkte die niet meer. Dus ik zal mijn vraag hier maar even stellen, hoe kun je lijntjes maken wat je ook in deze outcome ziet van Froop zijn tutorial: Groetjes, Wesley Reageren
gta master 1 Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 die kan op meerdere manieren zijn gemaakt, bijv. met de pen tool (daar staat een tut over op het forum), een texture of whatever. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Je kunt allicht deze tutorial eens proberen, waarin ik uitgelegd heb hoe je in een paar simpele stappen dit soort lijnen kunt creeëren met de Pen Tool. In de tutorial wordt een ander soort voorbeeld gemaakt dan in de signature die je liet zien, maar de techniek is in principe hetzelfde. Daarnaast zijn er vaak ook zogenaamde 'textures' voor bepaalde vormen. Dit zijn afbeeldingen met effecten, die vaak gebruikt worden bij het maken van signatures. Handige sites voor dit soort zaken zijn bijvoorbeeld SigResource, DeviantArt en SportGFX. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.