Jump to content

Trucker missie

fatty owl

Recommended Posts

Bij de 6de trucker missie, moet je een ''hot load'' naar ergens onder (of op) de snelweg van san fiero las venturas brengen... heeft iemand een trukje voor die missie want ik haal het nooit tot aan het einde zonder mijn truck kapot te maken

:(:(

Delen op andere websites

je kan via de treintralies nemen want dan kan je veilig naar lasventuras rijden maar let op als je in lasventuras ben komt de politie achter je aan dus ontwijk alle politieautos' en ga dan naar de punt waar je naar toen moet en de missie is dan klaar.

Delen op andere websites

ik gebruik geen cheats en de politie flikkert bijna de hele tijd ( gaan weg en komen drect trug) dus de cheats werken niet

dus je gebruikt wel cheats...anders kun je dat niet weten ;)

je niet de lower-wanted level gebruiken maar de nooit politie achter je aan cheat doen.

Delen op andere websites

ik gebruik geen cheats en de politie flikkert bijna de hele tijd ( gaan weg en komen drect trug) dus de cheats werken niet

dus je gebruikt wel cheats...anders kun je dat niet weten ;)

je niet de lower-wanted level gebruiken maar de nooit politie achter je aan cheat doen.

Hehehe Mijnheer Den Godfather staat op scherp mensen! :puh:

Delen op andere websites

ik gebruik geen cheats, wel op mijn andere geheugenkaart.

steeeek

btw ik heb hem gedaan, en eerst lukte hij niet door een bug (het geel bolletje stond verkeerd)

enneh zoveel verstand van cheats heb ik wel eh

Bewerkt: door fatty owl
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...