fatty owl Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Bij de 6de trucker missie, moet je een ''hot load'' naar ergens onder (of op) de snelweg van san fiero las venturas brengen... heeft iemand een trukje voor die missie want ik haal het nooit tot aan het einde zonder mijn truck kapot te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 je kan via de treintralies nemen want dan kan je veilig naar lasventuras rijden maar let op als je in lasventuras ben komt de politie achter je aan dus ontwijk alle politieautos' en ga dan naar de punt waar je naar toen moet en de missie is dan klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 nee, ikke moet nt in las venturas zijn...op de snelweg van san fiero naar las venturas maar dat van die trein zal ek is probere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Je moet het rustig doen want je hebt alle tijd. En als de politie achter je komt effen gaspedaal niet induwen zodat ze tegen jou rijden. Ps: Praat de volgende keer ABN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 plaats een kaartje ofzo! BTW als je cheat: 'nooit politie' werkt uitzonderlijk goed hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) plaats een kaartje ofzo!BTW als je cheat: 'nooit politie' werkt uitzonderlijk goed hier! ik gebruik geen cheats thx anyway Bewerkt: 11 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 ik gebruik geen cheats en de politie flikkert bijna de hele tijd ( gaan weg en komen drect trug) dus de cheats werken niet dus je gebruikt wel cheats...anders kun je dat niet weten je niet de lower-wanted level gebruiken maar de nooit politie achter je aan cheat doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 ik gebruik geen cheats en de politie flikkert bijna de hele tijd ( gaan weg en komen drect trug) dus de cheats werken niet dus je gebruikt wel cheats...anders kun je dat niet weten je niet de lower-wanted level gebruiken maar de nooit politie achter je aan cheat doen. Hehehe Mijnheer Den Godfather staat op scherp mensen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice cityr Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 ik had het gewoon een paar keer geprobeert en dan was het me gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 (bewerkt) ik gebruik geen cheats, wel op mijn andere geheugenkaart. steeeek btw ik heb hem gedaan, en eerst lukte hij niet door een bug (het geel bolletje stond verkeerd) enneh zoveel verstand van cheats heb ik wel eh Bewerkt: 12 mei 2005 door fatty owl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 die is mij gelukkig in een keer gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.