Yohan Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Wat ik nou lees.. :blink: Green Lantern verklaart vertrek bij Shady Eerder liet DJ Green Lantern, de officiële tour-DJ van Eminem, weten weg te gaan bij Shady Records. Zijn vertrek heeft vooral te maken met de release van de DVD 'The Come Up, Vol. 5', waarop 50 Cent's aartsrivaal Jadakiss te zien is. Jada wordt tijdens een interview door Green Lantern gebeld terwijl de camera's lopen. Jada zet zijn telefoon op handsfree, zodat de camera's exact registreren wat Lantern te vertellen heeft. Op de vraag wat er precies te horen is, zegt Green Lantern; "De geruchten deden de ronde dat ik Jada stiekem had ingelicht over de disstrack van 50. Dat is niet waar. Het was wel ongepast van mij dat ik tegen Jada zei; 'Die track van jou is een tikje. Waar blijft die knock-out?'. Hierdoor lijkt het alsof ik tegen 50 Cent ben, maar dat is niet zo." Over zijn vriendschap met 50 zegt Green Lantern; "Er is geen vriendschap met 50 Cent. Als we elkaar tegen komen is het van 'What's up?', maar meer niet. Ik heb de afgelopen drie jaar misschien 2 of 3 minuten met hem gepraat." Bron: Juize.FM Neej Green Lantern was cool, heeft veel disses van Shady ondersteunt met muziek, veel remixes.. ik vind dit echt heel jammer.. Reageren
Timotees Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 *me gaat bijna huilen* echt jammer Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Geplaatst: 10 mei 2005 Een goede DJ, zonde dat ie weg gaat.. :unsure: Reageren
Yohan Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Oud nieuws :rolleyes: Ow ik wist nog van niks.. Echt heel *** dat ie weggaat.. Reageren
Yohan Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) wie is green lantern? Ik heb je gezegd lees eerst de tekst nerd.. <_< Dan zie je het.. :rolleyes: Kortom de ex DJ van Shady Records.. Voortaan eerst lezen.. :ph34r: Dat bedoelde ik ook Se7en.. Bewerkt: 11 mei 2005 door Yohan Reageren
Trax Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 wie is green lantern? Ik heb je gezegd lees eerst de tekst nerd.. <_< Dan zie je het.. :rolleyes: Kortom de ex DJ van Eminem... Voortaan eerst lezen.. :ph34r: Hij was DJ bij heel Shady Records Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Oud nieuws :rolleyes: Nope, eerst had hij 't aangekondigd.. Nu heeft hij 't bevestigd.. Reageren
Trax Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Oud nieuws :rolleyes: Nope, eerst had hij 't aangekondigd.. Nu heeft hij 't bevestigd.. Inderdaad, my fault. Zag het net pas Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Geplaatst: 12 mei 2005 SPijtig was een goede dj Reageren
Trax Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Alchemist nieuwe tour DJ Eminemvrijdag 13 mei 2005 Alchemist is de nieuwe officiële DJ van Eminem. Al tourde al eerder met Cypress Hill en Mobb Deep. Hij krijgt een vuurdoop want hij begint zijn job met de groots opgezette 'Anger Management 3 Tour'. Alchemist heeft er veel zin in. "Ik ben door hun benaderd met de vraag of het me leuk leek om de nieuwe officiële DJ van Em te worden en ik had zoiets van 'Yeah, dat lijkt me dope'. Ik heb heel veel respect voor Em's muziek. We hebben al wat kleine dingetjes samengedaan in de loop der jaren. We zijn al een lange tijd down met elkaar," aldus Alchemist in een reactie op zijn nieuwe functie. Net als Green Lantern heeft Alchemist banden met G-Unit's rivaal D-Block. Al is oa verantwoordelijk voor Jadakiss' 'We Gon make It' en Styles P's huidige single 'I'm Black'. Toch denkt Al dat hij buiten de beef kan blijven. "Ik heb me nog nooit met dat soort dingen bezig gehouden. Ik ben een dj / producer en ik erf met het aannemen van deze job geen beefs ofzo. Ik ben Em's dj van beroep en ik ga mijn job zo goed mogelijk uitoefenen. Ik ben erg blij dat ik me in het wereldje mag mengen maar ik voel me niet aangetrokken tot al die beefs en drama." Hoewel de Alchemist al een aantal jaar bij hetzelfde management als Em zit heeft hij nooit van de gelegenheid gebruik gemaakt om Em of één van zijn artiesten wat beats toe te schuiven, maar hij hoopt nu toch dat er uit deze samenwerking ook op muzikaal gebied wat dingen staan te gebeuren. "Em had Dre al en is bovendien zelf een producer dus ze hadden niks van mij nodig. Iemand die zijn beats in dit kringetje krijgt is echt gezegend. Ik heb altijd al gedacht dat er ooit een samenwerking zou komen en dit lijkt me een hele mooie start van die samenwerking." Al is momenteel zelf druk bezig in de studio. "Ik ben elke dag in de studio nieuwe beats aan het produceren. Ik wil het niet al te groot maken want soms krijg je de samples niet gecleard en gebeuren er andere onverwachtse dingen, maar ik heb nu een heleboel stuff dat nog dit jaar op de albums kan gaan verschijnen. We zijn ook begonnen met het lekken van beats. Vroeger hielden we alles in de studio maar we hebben zoveel muziek dat we maar begonnen zijn met lekken om die cats warm te houden. Het gaat allemaal om de fans. Zelfs als we tussen twee deals in zitten blijven we voor de fans droppen," aldus de kersverse tour DJ van Eminem En d'r is weer een nieuwe, ben benieuwd B) Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 de Alchemist is een heel goeie werkte vroeger al samen met Royce da 5'9'' Reageren
Yohan Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 (bewerkt) Dat is duz wel weer snel.. Ik ken The Alchemist niet, maare als ie al met Cypress en andere heeft gewerkt zou dit wel een goeie DJ zijn, alleen ik weet niet of G-unit zo blij zou zijn met deze nieuwe DJ.. Bewerkt: 18 mei 2005 door Yohan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.