zeg ik niet Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 weet een van julie welke auto's je kunt exporteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) dat kun je zien op het bord in san fierro bij de inham naast het vliegveld aan het einde van de lange baan, nog voorbij die hoge kraan, daar staat een bord met de auto's die je kunt exporteren Bewerkt: 10 mei 2005 door The Outlaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 weer iemand die geen gebruik maakt van de SA walkthrough....het is gratis!!!! http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...houd=ODD_EXPORT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) daar heb ik ook gekeken ik kijk met elke missie daar op Bewerkt: 10 mei 2005 door zeg ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 dus waar zit je vast dan...toch niet zo moeilijk (of kun je dat schoolbord niet vinden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 ik zit meer vast met learning to fly maar dat is een andere topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 je mag ook gewoon antwoord op me vraag geven ...zo kunnen we je niet helpen anders gooi ik er een slot op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 weer iemand die geen gebruik maakt van de SA walkthrough....het is gratis!!!!http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...houd=ODD_EXPORT he godfather, wat is dan nog het nut van dit deel van het forum ? als alle missie-hulp al in de walkthrough staat... Vind ik toch raar. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 12 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 ik heb het al gevonden :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.