Timske Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Geplaatst: 28 maart 2009 Met welke kabel kan ik mijn PS2 naar mijn computer laten lopen. Iemand enig idee? Wel graag voor een laptop. Alvast bedankt Reageren
ArticLight Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Met welke kabel kan ik mijn PS2 naar mijn computer laten lopen. Iemand enig idee? Wel graag voor een laptop.Alvast bedankt Huh wat? Je PS2 naar je computer? Je moet gewoon een UTP-kabel van het modem naar je PS2 doen. Reageren
Timske Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Hoe duur is een UTP-Kabel? En hoe ziet die eruit? Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Als je die kabel in je PS2 doet, wat kan je dan doen? Wil wel eens proberen. Reageren
Timske Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Als je die kabel in je PS2 doet, wat kan je dan doen?Wil wel eens proberen. Online spelen als het goed is. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Hoe duur is een UTP-Kabel?En hoe ziet die eruit? UTP-kabel is gewoon een internet kabel . Zijn helemaal niet duur de kosten variëren bijvoorbeeld een kabel van 50 cm is rond de 1,90 en een van 5 meter rond de 6,90. Je kan ze kopen bij oa Alternate, of je kijkt even bij een elektronica zaak, die moeten ze denk ook wel hebben ^^ Bewerkt: 29 maart 2009 door .NightFlower Reageren
Limbolander Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Heb je wel een Ps2 met ethernet adapter? die oudere versies hebben dat namelijk niet ingebouwd. Reageren
Timske Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Heb je wel een Ps2 met ethernet adapter? die oudere versies hebben dat namelijk niet ingebouwd. Hoe ziet dat eruit? Ik heb zo'n grote, niet zo'n kleine. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Heb je wel een Ps2 met ethernet adapter? die oudere versies hebben dat namelijk niet ingebouwd. Hoe ziet dat eruit? Ik heb zo'n grote, niet zo'n kleine. Dat is dit: Schuif je volgens mij in je ps2. Wel jammer dat je nog een oude hebt, ik zou iig niet zo weten waar je dat nog kan kopen. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Heb je wel een Ps2 met ethernet adapter? die oudere versies hebben dat namelijk niet ingebouwd. Hoe ziet dat eruit? Ik heb zo'n grote, niet zo'n kleine. Dat is dit: Schuif je volgens mij in je ps2. Wel jammer dat je nog een oude hebt, ik zou iig niet zo weten waar je dat nog kan kopen. Jammer genoeg kun je hem nu niet meer in de winkels kopen... Ik heb er ook 1 gekocht, alleen van marktplaats... Hij kostte 35veuro *Kuch* hij staat op marktplaats die van mij * Kuch* Bewerkt: 30 maart 2009 door nick_kerkwijk Reageren
Timske Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Heb je wel een Ps2 met ethernet adapter? die oudere versies hebben dat namelijk niet ingebouwd. Hoe ziet dat eruit? Ik heb zo'n grote, niet zo'n kleine. Dat is dit: Schuif je volgens mij in je ps2. Wel jammer dat je nog een oude hebt, ik zou iig niet zo weten waar je dat nog kan kopen. Jammer genoeg kun je hem nu niet meer in de winkels kopen... Ik heb er ook 1 gekocht, alleen van marktplaats... Hij kostte 35veuro *Kuch* hij staat op marktplaats die van mij * Kuch* Er staat er eentje voor 60 euro op Ik wacht nog wel even, iemand uit me straat heeft er misschien ook een.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.