Jump to content

Ik kan de Blue Swirl niet vinden! :$

Recommended Posts

Geplaatst:

Na een eerste verkenning kan ik de swirl ook niet vinden. Bij mij kan het mogelijks liggen aan het feit dat ik de twee lions al gevonden heb, maar dan moet ik eerst even controleren of de andere swirls ook verdwenen zijn. Zeg me eerst eens -Haakon-, ben je alle andere locaties al afgegaan en hoeveel leeuwen heb je ondertussen terug gevonden?

Dan de andere kwestie: nee, de locaties van de lions veranderen niet omdat je je game gesaved hebt, je moet er zelfs niet eens je game voor gesyncd hebben. Dit moet pas om je beloning na het vinden van het tweetal op te halen. De lions zullen dus op een vaste standplaats blijven staan nadat je de storyline hebt voltooid.

Geplaatst:

Aangezien ik de swirl ook nog steeds niet gevonden heb, heb ik even gegoogeld om meer te weten te komen over deze locatie. Al snel was duidelijk dat jij niet de enige bent die deze swirl/leeuw niet kan vinden. Er wordt gezegd dat het een foutje is van Rockstar en dat er op die locatie helemaal niets te vinden is, buiten die drugsdealer die er staat. Ik zou zeggen, ga de andere locaties af, misschien zit je tweede Lion daar wel verstopt. Mocht je hem niet vinden en hij zou inderdaad op die plek moeten verschijnen, dan zou ik even contact opnemen met Rockstar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...