Sasuke Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) Np, maar ik krijg geen nieuw venster als ik "nglayout.initialpaint.delay" intik. :unsure:Snel gaat het ook niet, 300 KB/sec. Het moet iets van 2 MB/sec zijn als je dit heb gedaan. :rolleyes: Je moet 2 keer iets invullen, nglayout.initialpaint.delay en het nr. 0. Je moet wel rechtermuisknop - Getal.. Dat doe ik. Maar daarna krijg ik niks meer ( nadat ik nglayout.initialpaint.delay heb ingetypt ). Bewerkt: 13 mei 2005 door Sasuke Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Ik zelf gebruik nog Internet Explorer, ik zie dat veel mensen Firefox gebruiken. Nu vraag ik me af. -Wat zijn de voordelen van Firefox? - Wat zijn de nadelen van Firefox? Is het sneller dan IE, en is alles nog overzichtelijker of is het heel anders en moet je eerst nog van alles uitzoeken? Alvast bedankt voor het beantwoorden. Reageren
Kraay Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Ik zelf gebruik nog Internet Explorer, ik zie dat veel mensen Firefox gebruiken.Nu vraag ik me af. -Wat zijn de voordelen van Firefox? - Wat zijn de nadelen van Firefox? Is het sneller dan IE, en is alles nog overzichtelijker of is het heel anders en moet je eerst nog van alles uitzoeken? Alvast bedankt voor het beantwoorden. Voordelen: je hebt tabbladen, waardoor niet heel die startbalk onder volstaat, het is ook sneller, het blokkeert automatisch popups, en er zit ook een zoekmachine ingebouwd nadelen: kan ik geen opnoemen :lol: en voor de rest is het ongeveer hetzelfde als IE dus je hoeft niet veel uittezoeken echt de moeite om het te proberen Reageren
Sasuke Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 -Wat zijn de voordelen van Firefox?- Wat zijn de nadelen van Firefox? Nou, sinds ik Mozilla gebruik heb ik dus helemaal geen irritante pop-ups ! Groot voordeel, tabladeren en het is zéér toegankelijker, kan skins downloaden. Downloaden kan nu dus 3× sneller dan voorheen. Nadelen ? Erm... Reageren
Kraay Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Nou, sinds ik Mozilla gebruik heb ik dus helemaal geen irritante pop-ups ! Groot voordeel, tabladeren en het is zéér toegankelijker, kan skins downloaden. Downloaden kan nu dus 3× sneller dan voorheen. Nadelen ? Erm... waar kan je die skins dan downloaden :huh: :unsure: Die wil ik óók :lol: Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Nadelen ? Erm... Zijn er dan echt geen nadelen? Reageren
Kraay Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Nadelen ? Erm... Zijn er dan echt geen nadelen? als je het het opstart duurt het bij mij iets langer voordat ie opstart, maar dan kan ook wel aan onze pc liggen <_< maar waarom probeer je hem zelf niet gewoon?? hij is er ook zo weer af Reageren
Sasuke Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Nadelen ? Erm... Zijn er dan echt geen nadelen? Zou zeggen; download hem en zie het voor jezelf. Reageren
Timos Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 Ik vind hem wel prettig werken, maar hoe start ik hem als me Standaard Explorer? Reageren
Timotees Geplaatst: 16 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2005 dat vraagt ie toch automatisch? anders staat het ook nog bij start -->progammatoegang en instellingen, en dan een van die 4 Reageren
Scott16 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) @ Timos. Bewerkt: 24 mei 2005 door Scott16 Reageren
Timotees Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 ow, oops, foutje, ,maar bij mij vroeg ie dat gelijk, dus ik heb daar niet opgelet Reageren
PatrickW Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Een onmisbare plug-in voor mensen die veel op forums zitten, en dat is dus ongeveer iedereen hier: BBcode Daarmee kun je op eenvoudige wijze (pop-up menu), je berichten formateren. Reageren
Timotees Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 zou je een beetje uitleg kunnen geven, ik snap het niet echt Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Je gaat naar die site, en klikt op de install_now button. Dan krijg je nog een dialoog venster, waar je moet bevestigen dat je het wilt instaleren. Nu moet je firefox stoppen en weer opnieuw opstarten Vanaf nu heb je tijdens het tikken van een bericht op het forum, in je rechter-muis menu een extra mogelijkheid "BBcode". Daarachter bevindt zich een menu met allerlei opmaak mogelijkheden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.