Samurai Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Wisten jullie dat jullie lettergrootte kunnen veranderen? Druk op Ctrl en op - om te verkleinen. Druk op Ctrl en op + om te vergroten. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Wisten jullie dat jullie lettergrootte kunnen veranderen?Druk op Ctrl en op - om te verkleinen. Druk op Ctrl en op + om te vergroten. Dit kan ook met Crtrl + Scrollbal op muis. Verder gaat dit niet alleen bij Firefox zo, maar bij de meeste programma's, zoals MSN. Toch handig om te weten als je lekker lui in je stoel zit en het dan net niet kan lezen... Reageren
Samurai Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Ja, maar als je geen scrollbal hebt zoals ik :$ Reageren
T@rget Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik gebruik ook FireFox. De redenen zijn al genoemd. Ik was eerst niet zo te spreken over de skin, na lang zoeken heb ik de IE skin gevonden! Dat is helemaal mooi, past goed bij de rest van Windows.Kortom, FF: IE: :td: *kijk naar koeieletters hoe doe je ze weer normaal :S Reageren
Jarno Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Unpinnen Staat al in master tutorial list. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.