GTAisTHEbest Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Gelukt! Ik weet niet hoe de missie heet, en mijn DS ligt bij m'n oma Uitleg van de missie: Je moet naar zo'n politie busje rijden, (als je daar naar toe rijd dan kan je snel een limo pakken als auto) als je daar bent moet je naar een politie busje toe rijden, en moet je naar de achterkant van het busje gaan, nu moet je op je 2e scherm van je DS met een soort spuitbus langs de deuren gaan en dan moet je 2 klemmen op beide deuren zetten, dan heb je opeens een 3 sterren wanted, ik rij dan weer in die limo (al bijna kapot) en dan moet ik 2 mensen in laten stapen, dan moet ik naar nog iemand rijden, maar dat mensje wilt niet in die auto stappen!!!! En als ie is een keer in de auto stapt dan ontploft die limo even later en dan zijn ze dood... Wie kan mij helpen? Bewerkt: 29 maart 2009 door GTAisTHEbest Reageren
Svenie Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Je hebt het hier vast over de tweede missie van grote baas Hsin, The Offshore Offload. Ik moet toegeven deze missie kan moeilijk worden en als je hem enkele keren na elkaar faalt zelfs frustrerend. Stap in de wagen voor Hsin's loft en rij naar het steegje waar twee van zijn mannen worden vastgehouden in een NOOSE busje. Links van het steegje is een kleine doorgang waardoor je meteen achteraan het busje komt en dus geen aandacht van de politie trekt. Zorg ervoor dat wagen goed staat om meteen te vertrekken, waarmee ik bedoel de neus naar de weg toe. Zorg er ook voor dat de wagen nog een onnodige schade heeft geleden op weg naar het busje. Wanneer je de twee mannen hebt bevrijd moet je zo snel mogelijk naar je wagen toe, schiet eventueel enkele agenten neer als ze in je gezichtsveld zijn. Kijk nu goed langs welke kant de man achteraan instapt, aangezien dit cruciaal kan zijn voor het verdere verloop van de missie. Nu krijg je dus de opdracht om Hsin's laatste contact op te halen, hij is te voet op de vlucht voor de politie. Nu komt het punt waarvoor ik je zei goed te kijken waar de man op de achterste bank is ingestapt. Is hij links ingestapt, dan moet je rechts van de man parkeren om hem te laten instappen, is hij rechts ingestapt dan moet je links parkeren. Scheur meteen weg als de man is ingestapt naar de Heli tours in Castlle Gardens. Dit mag op zich niet teveel problemen veroorzaken. Voer eventueel wat drive-bys uit op politiewagens, als ze je voertuig naar de schroothoop zouden helpen. Als je de mannen hebt afgezet is de missie geslaagd. Reageren
boler Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik heb ook nog wel een tip. Ik zou een snellere vierpersoons auto zoeken voor die missie. Je kan vantevoren alvast een gouden medaile halen met taxi-missie. Dan zijn de taxi's bulletproof. De taxi's zijn redelijk snel en wendbaar dus moet het een makkie worden ;-) Reageren
GTAisTHEbest Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 De missie is gelukt, dankjulliewel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.