zeg ik niet Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 weet iemand misschien een zeer gemakkelijke manier om deze missies (circle airstrip en circle airstrip and land) te halen. wij zijn er al een paar uur mee bezig. please noem een gemakkelijke manier... :huh: :unsure: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 weet iemand misschien een zeer gemakkelijke manier om deze missies (circle airstrip en circle airstrip and land) te halen. wij zijn er al een paar uur mee bezig.please noem een gemakkelijke manier... :huh: :unsure: :blink: Ehmm.. gewoon doen wat de bedoeling is lijkt me? Wat is het probleem? Stort je neer, kom je tijd te kort, of wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 gas geven (X ingedrukt) opstijgen +landingsgestel inklappen. nog steeds X ingedrukt houden totdat je door de 1e corona heen bent, dan moet je X los laten en moet je met R2 en L2 sturen....zo heb ik hem gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 10 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 telkens als ik naar links of rechts wil, gaat m'n vliegtuig naar beneden of omhoog, of ik mis de corona's op een haar na, en dan moet ik weer helemaal terug vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 dus je stuurt met je analoge knuppel...nogmaals sturen met R2 en L2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 telkens als ik naar links of rechts wil, gaat m'n vliegtuig naar beneden of omhoog, of ik mis de corona's op een haar na, en dan moet ik weer helemaal terug vliegen. Dan maak je de bocht iets ruimer... of vlieg je iets verder door? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 sturen met R2 of L2 tegelijk met de analoge dan verlies je geen hoogte :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) [...]of ik mis de corona's op een haar na, en dan moet ik weer helemaal terug vliegen. Als je één corona mist kan je beter opnieuw beginnen, anders verlies je te veel tijd [edit]als je land zorg er dan voor dat je IN of zeer dichtbij de rode markering land=extra punten( heb er zelf door zilver gehaald :lol: ) Bewerkt: 17 mei 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 hier zie je een filmpje hoe je het moet doen. je moet vooral ook je knuppel gebruiken en niet alleen R2 en L2. Goed oefenen, bij mij is het ook gelukt en ik heb nu over goud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) hier zie je een filmpje hoe je het moet doen. je moet vooral ook je knuppel gebruiken en niet alleen R2 en L2. Goed oefenen, bij mij is het ook gelukt en ik heb nu over goud goed filmpje, en je moet Idd ook met de analoge sturen, want je stijgt en daalt de hele tijd, en dan moe je die gebruiken om terug op de juiste hoogte te komenBTW dat filmpje is eigenlijk concurrentie met GTA-games.nl; mag dat wel? <_< Bewerkt: 14 mei 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 deze missies van vliegen zijn inderedaad moeilijk maar je moet gewoon proberen er recht in te vliegen en te sturen met r2 en l2 zo gaat het veel makkelijker.BLIJF PROBEREN! :exclamation: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeg ik niet Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 het is me gelukt :kickass: :kickass: :kickass: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.