Jump to content

learning to fly, circle airstrip (and land)

zeg ik niet

Recommended Posts

weet iemand misschien een zeer gemakkelijke manier om deze missies (circle airstrip en circle airstrip and land) te halen. wij zijn er al een paar uur mee bezig.

please noem een gemakkelijke manier... :huh: :unsure: :(:( :blink:

Delen op andere websites

weet iemand misschien een zeer gemakkelijke manier om deze missies (circle airstrip en circle airstrip and land) te halen. wij zijn er al een paar uur mee bezig.

please noem een gemakkelijke manier... :huh: :unsure: :(:( :blink:

Ehmm.. gewoon doen wat de bedoeling is lijkt me? Wat is het probleem? Stort je neer, kom je tijd te kort, of wat?

Delen op andere websites

gas geven (X ingedrukt) opstijgen +landingsgestel inklappen.

nog steeds X ingedrukt houden totdat je door de 1e corona heen bent, dan moet je X los laten en moet je met R2 en L2 sturen....zo heb ik hem gehaald

Delen op andere websites

telkens als ik naar links of rechts wil, gaat m'n vliegtuig naar beneden of omhoog, of ik mis de corona's op een haar na, en dan moet ik weer helemaal terug vliegen.

Dan maak je de bocht iets ruimer... of vlieg je iets verder door? :blink:

Delen op andere websites

[...]of ik mis de corona's op een haar na, en  dan moet ik weer helemaal terug vliegen.

Als je één corona mist kan je beter opnieuw beginnen, anders verlies je te veel tijd

[edit]als je land zorg er dan voor dat je IN of zeer dichtbij de rode markering land=extra punten( heb er zelf door zilver gehaald :lol: )

Bewerkt: door GTA-lover
Delen op andere websites

hier zie je een filmpje hoe je het moet doen. je moet vooral ook je knuppel gebruiken en niet alleen R2 en L2. Goed oefenen, bij mij is het ook gelukt en ik heb nu over goud 
goed filmpje, en je moet Idd ook met de analoge sturen, want je stijgt en daalt de hele tijd, en dan moe je die gebruiken om terug op de juiste hoogte te komen

BTW dat filmpje is eigenlijk concurrentie met GTA-games.nl; mag dat wel? <_<

Bewerkt: door GTA-lover
Delen op andere websites

deze missies van vliegen zijn inderedaad moeilijk maar je moet gewoon proberen er recht in te vliegen en te sturen met r2 en l2 zo gaat het veel makkelijker.BLIJF PROBEREN! :exclamation:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...