Jump to content

SA:MP 0.2x Opstart probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de orginele San andreas v 2.0 ik heb hem omgezet naar v 1.0.

ik heb toen op de Sa-mp site SA:MP 0.2x Gedownload.

geinstallert via de turtial van Gta forum. maar als ik een sever wil spelen

klik ik op connect. maar er gebeurt niks? hij laad heel ff en vedder doet ie het niet??

ik heb alles na gekeken maar ik kan het niet vinden?

Help me!

( Stuur het liefst een PB of reageer natuurlijk ) Alvast bedankt!!!!

Geplaatst:

Heb je toevallig, naast GTA San Andreas Multiplayer, nog andere modificaties geïnstalleerd? (vermoed van niet, aangezien je hem hebt gepatched, zeg je).

Om op dat patchen terug te komen: hoe heb je 'm gepatched? Misschien lijkt deze vraag dom, maar heb je de patch ('gtasapatch.exe') gebruikt?

Geplaatst:
Heb je toevallig, naast GTA San Andreas Multiplayer, nog andere modificaties geïnstalleerd? (vermoed van niet, aangezien je hem hebt gepatched, zeg je).

Om op dat patchen terug te komen: hoe heb je 'm gepatched? Misschien lijkt deze vraag dom, maar heb je de patch ('gtasapatch.exe') gebruikt?

ik heb alles net opnieuw geinstallert. San andreas en Samp ik heb San andreas Gepatcht met dat programma van deze site. ik had voor het te installeren alles verwijdert aan Mappen en documenten van Sa. maar er gebeurt niks

als ik een server join??? heel raar??

Geplaatst:

Trouwens ook. in de turtial stond dat je als je op de site hem downloade dat je hem dan moest opslaan op bureaublad dat had ik gedaan en dan kreeg je een rond blauw incoontje. Zoals op die afbeelding. en na de installatie moest die Samp icoon er staat. maar die krijg ik niet.ik had alleen die blauwe rondje nog van installeren. maakt dat wat uit? ik heb nou gewoon een snel kopeling toegevoegt van Samp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...