Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Cheat XXL Wat is er nu leuker dan alles kunnen doen waar je maar zin in hebt? Alle mogelijke auto's spawnen, alle wapens gratis kunnen uitkiezen, animaties spelen, health uppen, armour uppen, wanted level 0 enzovoort, enzovoort... En dat allemaal zonder ook maar 1 cheat te gebruiken zodat je de 100% niet meer kan halen! Wat gebeurt er? Wanneer je SHIFT+Q indrukt opent zich een venster waarin je allerlei opties krijgt om te kunnen doen. Hoe gebruik ik dit? Benodigdheden. - Grand Theft Auto San Andreas - Cleo Modification (Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.) Screens! Een stukje uit het cleo script. Een 'paar' teksten. Op dit moment ingame resultaat. Download! Coming soon. Voortgang Vehicles - 100% Wapens - 100% Cheats - 100% Animaties - 100% Teksten - 0% Wat moet er nog gebeuren? De teksten moeten nog worden afgemaakt, geen enkele van de teksten werkt in het spel en ik heb geen idee hoe het komt, dat moet ik nog even uitvogelen hoe dat mogelijk is. Credits. Gemaakt door: Bierbuikje Bierbuikje Bewerkt: 28 december 2009 door Bierbuikje Reageren
game~skater Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 dat ziet er eventjes heel stoer uit als snap ik niks van die opcodes maarja, dat laat ik aan jou over ziet er echt goed uit. misschien download ik hem wel, maar dan moet ik eerst verveeld raken van DYOM. echt goed werk Reageren
Basssss Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Die animaties bevallen me wel, heb je ze er ook werkelijk allemaal inzitten of maar een paar? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Die animaties bevallen me wel, heb je ze er ook werkelijk allemaal inzitten of maar een paar? Niet allemaal! :o Even 5000 animaties erin zetten. Nee, ongeveer de leuksten (plassen, dealen, liggen, dronken, blind). Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik vind dit nogal op de BC7 mod lijken. Behalve de animaties dan. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Ik vind dit nogal op de BC7 mod lijken. Behalve de animaties dan. De BC7 mod heb ik zelf nog nooit gebruikt, maar wat ik ervan gelezen heb is dat je alleen je laatst gebruikte auto can herspawnen. Hiermee kan je alles spawnen. Bewerkt: 29 maart 2009 door Bierbuikje Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik vind dit nogal op de BC7 mod lijken. Behalve de animaties dan. De BC7 mod heb ik zelf nog nooit gebruikt, maar wat ik ervan gelezen heb is dat je alleen je laatst gebruikte auto can herspawnen. Hiermee kan je alles spawnen. Nee hoor, met de BC7mod kan je ook gewoon alle voertuigen uit een menu selecteren. net zoals alle wapens en nog meer. Voor de rest ziet het er wel goed uit. alleen ik snap niet waarom je zoveel fxt bestanden hebt? je kan alles in 1 fxt bestand doen. en als de teksten het niet doen dan kan het zijn dat: 1. Je moet gxthook.cleo hebben om teksten te laten zien. 2. zorg dat er tussen je naam en de tekst 1 spatie zit en er verder geen spaties naar je teksten zijn. 3. of je moet de "library" laden. weet de opcode niet meer, moet je maar ff zoeken. zolang je niks uit mijn mod kopieert is het goed, als je hulp nodig hebt of als je iets uit de BC7mod wilt, dan kan je het vragen! BC7 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik vind dit nogal op de BC7 mod lijken. Behalve de animaties dan. De BC7 mod heb ik zelf nog nooit gebruikt, maar wat ik ervan gelezen heb is dat je alleen je laatst gebruikte auto can herspawnen. Hiermee kan je alles spawnen. Nee hoor, met de BC7mod kan je ook gewoon alle voertuigen uit een menu selecteren. net zoals alle wapens en nog meer. Voor de rest ziet het er wel goed uit. alleen ik snap niet waarom je zoveel fxt bestanden hebt? je kan alles in 1 fxt bestand doen. en als de teksten het niet doen dan kan het zijn dat: 1. Je moet gxthook.cleo hebben om teksten te laten zien. 2. zorg dat er tussen je naam en de tekst 1 spatie zit en er verder geen spaties naar je teksten zijn. 3. of je moet de "library" laden. weet de opcode niet meer, moet je maar ff zoeken. zolang je niks uit mijn mod kopieert is het goed, als je hulp nodig hebt of als je iets uit de BC7mod wilt, dan kan je het vragen! BC7 Ik heb niets uit jouw mod gekopieert, laat staan bekeken. Maar als je alle teksten in 1 fxt bestand doet dan werkt het toch niet? Bijvoorbeeld ik wil tekst BB_1 openen, maar hij staat in fxt bestand BB_All dan werkt dat toch niet? Dan gaat hij toch zoeken naar een bestand genaamd BB_1? Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik heb niets uit jouw mod gekopieert, laat staan bekeken. Maar als je alle teksten in 1 fxt bestand doet dan werkt het toch niet? Bijvoorbeeld ik wil tekst BB_1 openen, maar hij staat in fxt bestand BB_All dan werkt dat toch niet? Dan gaat hij toch zoeken naar een bestand genaamd BB_1? je kan geen 2 dezelfde namen in een fxt gebruiken. je kan gewoon 1 bestand aanmaken, die noem je bijvoorbeeld: Cheat_xxl.fxt daarin zet je bijvoorbeeld: ANIM_1 Animatie 1 dan doe je bijvoorbeeld: 08DB: set_panel &41233 column 0 header 'DUMMY' data 'ANIM_1' 'DUMMY'' 'DUMMY'' 'DUMMY'' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' en je kan gewoon andere namen ook erin zetten. je zou (dat mag van mij ) ook ff in de source van de BC7mod kijken en in de fxt, dan kan je zien hoe ik dat heb gedaan. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik heb niets uit jouw mod gekopieert, laat staan bekeken. Maar als je alle teksten in 1 fxt bestand doet dan werkt het toch niet? Bijvoorbeeld ik wil tekst BB_1 openen, maar hij staat in fxt bestand BB_All dan werkt dat toch niet? Dan gaat hij toch zoeken naar een bestand genaamd BB_1? je kan geen 2 dezelfde namen in een fxt gebruiken. je kan gewoon 1 bestand aanmaken, die noem je bijvoorbeeld: Cheat_xxl.fxt daarin zet je bijvoorbeeld: ANIM_1 Animatie 1 dan doe je bijvoorbeeld: 08DB: set_panel &41233 column 0 header 'DUMMY' data 'ANIM_1' 'DUMMY'' 'DUMMY'' 'DUMMY'' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' en je kan gewoon andere namen ook erin zetten. je zou (dat mag van mij ) ook ff in de source van de BC7mod kijken en in de fxt, dan kan je zien hoe ik dat heb gedaan. Ik heb hem bekeken en het is mij helemaal duidelijk. Top top. Alleen wel jammer dat ik niet eerder wist dat dit al bestond. Maar ik snap het nu hoe het werkt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 ziet er goed uit! Voor de texten kun je zoals BC7 al zei 1 .fxt file gebruiken. Deze komt er dus zo uit te zien bijvoorbeeld; CAR_1 Andromada CAR_2 Infernus etc. etc. Tussen de 'code' voor de text moet ene spatie, deze code mag maximaal 7(of 8, weet ik neit rpecies) tekens lang zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.