ArticLight Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Beste forummers, Ik ben nooit onder de indruk geweest van mijn internet verbinding, maar toen ik zojuist een internet test deed zag ik dat het internet veel sneller is dan de snelheid waar ik mee download. :O Testuitslag: Download Speed: 624 Kbps Upload Speed: 100 Kbps Maar downloads via Internet Explorer en Utorrent gaan maximaal maar iets van 75 Kbps. Hoe kan het dan dat mijn internet volgens die test zoveel sneller is? Of komt het door de Firewall van Windows o.i.d.? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 De speedtest werkt met Kilobits, en IE en uTorrent met Kilobytes. Eén byte is 8 bits. 624 / 8 = 78, dus dat komt aardig in de buurt van die 75. Mvg, Flitskikker Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Beste forummers,Ik ben nooit onder de indruk geweest van mijn internet verbinding, maar toen ik zojuist een internet test deed zag ik dat het internet veel sneller is dan de snelheid waar ik mee download. :O Testuitslag: Download Speed: 624 Kbps Upload Speed: 100 Kbps Maar downloads via Internet Explorer en Utorrent gaan maximaal maar iets van 75 Kbps. Hoe kan het dan dat mijn internet volgens die test zoveel sneller is? Of komt het door de Firewall van Windows o.i.d.? Dat heeft alles met de server te maken:hoe meer mensen iets van de zelfde server downloaden, en hoe slomer de verbinding van de server is, hoe langzamer hij download. een snelle verbinding heeft dus niet altijd zin, de verbinding en het aantal verbonden pc's van de server is nog veel balangrijker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.