vice Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) (Ik weet niet echt waar ik dit kan plaatsen, maar dit is toch ook een beetje Hardware, alleen dan voor de PSP). Dus ik zou eigenlijk graag een PSP microfoon willen kopen. Maar weet iemand of dit werkt op een PSP Slim & Lite? En hoeveel kost zo een microfoon ongeveer? Ik zou hem willen gebruiken voor Skype of zo. En ik heb al geprobeerd om mijn gewone microfoon op mijn psp aan te sluiten maar dat past niet in de PSP dus zal ik er eentje moeten gaan kopen als het werkt op de Slim en Lite en als het niet té duur is. Edit: Ow ja ik heb ook al op internet gezocht maar ik kreeg niet echt duidelijke resultaten ofwel was het in een andere taal. Bewerkt: 29 maart 2009 door vice Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (Ik weet niet echt waar ik dit kan plaatsen, maar dit is toch ook een beetje Hardware, alleen dan voor de PSP).Dus ik zou eigenlijk graag een PSP microfoon willen kopen. Maar weet iemand of dit werkt op een PSP Slim & Lite? En hoeveel kost zo een microfoon ongeveer? Ik zou hem willen gebruiken voor Skype of zo. En ik heb al geprobeerd om mijn gewone microfoon op mijn psp aan te sluiten maar dat past niet in de PSP dus zal ik er eentje moeten gaan kopen als het werkt op de Slim en Lite en als het niet té duur is. Edit: Ow ja ik heb ook al op internet gezocht maar ik kreeg niet echt duidelijke resultaten ofwel was het in een andere taal. volgens mij zijn psp microfoons niet eens in NL te koop, maar daar hebben we internet voor . En psp microfoon werken WEL met de slim en lite en de psp 3000, maar niet met de psp-1000 (ook wel psp fat genoemd) (die heb ik BTW) Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Sluit je die microfoon aan op je usb poort, of op je geluidspoort? Ik heb ook een fat btw. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Sluit je die microfoon aan op je usb poort, of op je geluidspoort? Ik heb ook een fat btw. Je moe hem op de geluidspoort aansluiten, zodat je op de usb een ontvanger/zender kan plaatsen, zodat je overal kan skypen/bellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.