Jump to content

heb je de verhaallijn van gta 4 al uitgespeeld


lukaboy8

Recommended Posts

Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen er al de verhaallijn van gta 4 hebben uitgespeeld.

Ik nog niet want ik ben pas op de helft

Dat zullen er heel wat zijn want gta 4 bestaat al best lang en je hebt van die mensen die het in 1 dag uitspelen :bonk:

Zelf ben ik bij de laatste missies waar ik wraak moet nemen op Dimitri Rascolov :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn eigenlijk al die namen bij je naam zoals bij mij(lukaboy8) staat er vandaal en bij een ander traidsbaas

als jullie weten wat het is en hoe je ze krijgt stuur even een reactie

Dat is je rang, hoemeer posts, hoe anders je naam (maar dan moet je niet gaan spammen daarvoor he). Meer lees je erover in de Forum FAQ.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op een bepaald moment erg ver in het spel, maar vanwege `even geen zin meer´ in GTA IV ben ik toen gestopt later kreeg ik wat problemen met me pc en heb ik GTA IV en de save game eraf gehaald. Ik zal het spel ooit nog wel eens uitspelen, maar op dit moment heb ik daar niet zoveel baat bij. Toch is het een leuke game ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...