Jump to content

heb je de verhaallijn van gta 4 al uitgespeeld


lukaboy8

Recommended Posts

Wat zijn eigenlijk al die namen bij je naam zoals bij mij(lukaboy8) staat er vandaal en bij een ander traidsbaas

als jullie weten wat het is en hoe je ze krijgt stuur even een reactie

Dat is je rang, hoemeer posts, hoe anders je naam (maar dan moet je niet gaan spammen daarvoor he). Meer lees je erover in de Forum FAQ.

Ik zal zeker niet gaan spammen maar ik wou gewoon weten wat dat betekende

Link to comment
Delen op andere websites

1 keertje 9 maanden geleden en een maand geleden ben ik opnieuw begonnen. De Story Line toen uitgespeeld in 14 uur. De 100% heb ik met dezelfde save gedaan. 2 Weken nadat ik begon. De totale duur kan je in m'n signature zien :D

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al best lang geleden uitgespeeld (met codes), ik weet dat het wel stom is met codes maar de hele tijd bij een missie dood gaan is ook niet leuk. ps: ik ga hem nog eens proberen uit te spelen (zonder codes) :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Storyline ook uitgespeeld, maar wel pas 1 van de 2 eindmissietrajecten gedaan, dus ik kan die andere ook nog eens gaan spelen binnenkort. Ik heb het spel even opzij gelegd, als je het na een tijdje weer oppakt ziet alles er weer supergelikt uit. Ik ben nu verslaafd aan het spel pro cycling manager (echt junkie-stijl verslaafd!)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...