-Trix- Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Beste forum en xbox fans, Ik had graag meer uiltleg gehad over de nieuwe xbox.Is het nou duidwerkelijk dat ie in 2010-2012 uitkomt? Dit zijn de geruchten,roddels die ik heb gehoord, Hij gaat Xbox Pulse heten. Hij gaat Xbox 720 heten Hij heeft een harde schijf van 2TB(wat mij krankzinnig lijkt) Er is van alle beeld shit[/font](waar ik de naam niet van ken) die nieuw is. Geen wel niettes gedoe aub. groetje's De onwetende Kaj-killer Bewerkt: 29 maart 2009 door kaj-killer
-Trix- Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Nobody knows. Alleen insiders. Ik kan het altijd is proberen!
Dvt Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Nobody knows. Alleen insiders. Ik kan het altijd is proberen! Wat proberen? Te vragen? Ja, maar het zijn tot nu toe enkel geruchten...
-Trix- Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Nobody knows. Alleen insiders. Ik kan het altijd is proberen! Wat proberen? Te vragen? Ja, maar het zijn tot nu toe enkel geruchten... ja proberen te vragen!
Fiegel5 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Wachten geblazen, misschien krijgen we op de E3 van 2009 wel meer nieuws. Of niet natuurlijk, ik maak me er eigenlijk nog niet druk om. Ik ben voorlopig gelukkig met mn 360 .
-Trix- Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Wachten geblazen, misschien krijgen we op de E3 van 2009 wel meer nieuws. Of niet natuurlijk, ik maak me er eigenlijk nog niet druk om. Ik ben voorlopig gelukkig met mn 360 . Maar dan kan ik al sparen tegen dan, snap je?
Fiegel5 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Wachten geblazen, misschien krijgen we op de E3 van 2009 wel meer nieuws. Of niet natuurlijk, ik maak me er eigenlijk nog niet druk om. Ik ben voorlopig gelukkig met mn 360 . Maar dan kan ik al sparen tegen dan, snap je? Sparen kan je altijd, wat je er kan voor koopt kun je later bekijken toch?
Jesperkaj Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Heb ik laatst de 360 gekocht, krijg ik een maand later te horen dat er waarschijnlijk weer een nieuwe komt. Fijn is dat....
Scarface92 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Heb ik laatst de 360 gekocht, krijg ik een maand later te horen dat er waarschijnlijk weer een nieuwe komt. Fijn is dat.... Het kan zeker nog wel 3/4 jaar duren voordat de nieuwe XBox verschijnt. Ik zelf heb ook pas bijna sinds een jaar een XBox 360 en ik ben er tevreden mee. Ik denk dat de 360 nog wel een tijdje mee gaat. Ik geloof helemaal niets van die geruchten, we kunnen er uiteraad over speculeren maar laten ze eerst maar eens met een bevestiging komen.
Zaahed Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Ja en die 2 TB harde schijf geloof ik ook niet. Dan moet die Xbox wel wat groter zijn.
-Trix- Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Heb ik laatst de 360 gekocht, krijg ik een maand later te horen dat er waarschijnlijk weer een nieuwe komt. Fijn is dat.... Het kan zeker nog wel 3/4 jaar duren voordat de nieuwe XBox verschijnt. Ik zelf heb ook pas bijna sinds een jaar een XBox 360 en ik ben er tevreden mee. Ik denk dat de 360 nog wel een tijdje mee gaat. Ik geloof helemaal niets van die geruchten, we kunnen er uiteraad over speculeren maar laten ze eerst maar eens met een bevestiging komen. Ja en die 2 TB harde schijf geloof ik ook niet. Dan moet die Xbox wel wat groter zijn. Ik beweer dan ook niets! Maar ik heb mijn xbox360 al vier jaar. En word het stil aan beu dat ik al twee keer een rrod heb gehad en nu gaan de cd's kapot.
Scarface92 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Ja en die 2 TB harde schijf geloof ik ook niet. Dan moet die Xbox wel wat groter zijn. Ik beweer dan ook niets! Maar ik heb mijn xbox360 al vier jaar. En word het stil aan beu dat ik al twee keer een rrod heb gehad en nu gaan de cd's kapot. Nu anno 2009 zijn alle problemen van de 360 verholpen. Dus als je er nu een aanschaft krijg je gegarandeerd geen problemen meer.
lexus123 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Wachten geblazen, misschien krijgen we op de E3 van 2009 wel meer nieuws. Of niet natuurlijk, ik maak me er eigenlijk nog niet druk om. Ik ben voorlopig gelukkig met mn 360 . Maar dan kan ik al sparen tegen dan, snap je? Get a job or something... Ik beweer dan ook niets! Maar ik heb mijn xbox360 al vier jaar. En word het stil aan beu dat ik al twee keer een rrod heb gehad en nu gaan de cd's kapot. Al vier jaar! En dan nog maar 2855 gamerscore hebben. Hoe krijg je het voorelkaar!?
-Trix- Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 (bewerkt) Wachten geblazen, misschien krijgen we op de E3 van 2009 wel meer nieuws. Of niet natuurlijk, ik maak me er eigenlijk nog niet druk om. Ik ben voorlopig gelukkig met mn 360 . Maar dan kan ik al sparen tegen dan, snap je? Get a job or something... Ik beweer dan ook niets! Maar ik heb mijn xbox360 al vier jaar. En word het stil aan beu dat ik al twee keer een rrod heb gehad en nu gaan de cd's kapot. Al vier jaar! En dan nog maar 2855 gamerscore hebben. Hoe krijg je het voorelkaar!? Omdat ik vroeger nog een leven had.Ik niet de al te beste gamer ben.En ik moet mijn games zelf betalen en als je telkens tussen de zestig en de zeventig moet gaan betalen.En hoe kan ik in godsnaam een baantje vinden dat ik 13 ben. EDIT:Als je had gezien bij mijn gamertag staat er recreatie.Ik game voor me ontspanning en niet competie achievements behalen,ik vindt het veel belangerijker om er lol in te hebben als die stomme achievements te behalen. En zou je nu dan willen stoppen met me telkens belachlijk te maken. Bewerkt: 31 maart 2009 door kaj-killer
Recommended Posts