---Diablo--- Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Hallo iedereen, Met de missie Supply & Demand bij GTA Vice City kom ik niet verder. Het stuk ''voor de stijger'' is geen probleem, maar ik krijg erg veel schaden door de gozers die op de stijger staan.. Daarna komt de helikopter ook nog eens.. Op de bezinevaten schieten die op de stijger staan probeer ik ook, nog kom ik niet verder. Ik hoop op tips, want met de uitleg bij de missiehulp kom ik er nog steeds niet uit.. ---Diablo--- Bewerkt: 2 april 2009 door ---Diablo--- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2009 Rockcompany daar help je onze leden niet mee En ik kan een ding zeggen heel hard knallen,het is al lang geleden dat ik deze misie heb gedaan maar ik weet dat ik met knallen er door heen ben gekomen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Ik heb er nog eens een beetje naar gekeken. Als het goed is vaart Lance er redelijk snel voorbij, dus op zich richten ze weinig schade aan. Wat je oo kunt proberen is op de tonnen met explosieven richten die op de steiger staan. Als er zo'n ton ontploft, zullen een aantal vijanden tegelijkertijd doodgaan. Dat geeft je misschien wat extra winst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordir Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2009 ik snap niet dat je moeite hebt met het schieten ik vond het varen lastiger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 16 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2009 Schiet op hun hoofd van de schieter in de boot, en bij de heli kan je op de bestuurder schieten, dan zie je zo dat het GEEN probleem is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.