rakker126 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Die vriendin, Michel, is nogal agressief. Ik heb het gefilmd en ze was boos ofzo. Ze vond de date niet leuk zi leek het: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Óke dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 WTF. Sinds wanneer woont Michelle in Shottler? Wat ook vaag is is dat die auto langzaam gaat roken. Wanneer ze uitstapt begint ze te schreeuwen en schopt ze die auto in elkaar Mod ofzo? Ziet er erg droog uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Ik zie geen filmpje, maar dat is standaard bij mij.. Volgens mij bedoel je dat ze gewoon uit je auto stapt en dan je verlaat... Dat hoort ook, als je je wapen laat afgaan of als je in gevecht gaat... Dat je dat ff weet! EDIT: Zie ik net dat mijn verhaaltje bullshit uithaalt.. Ik moet toch wat vinden om die filmpjes te laten werken.. Bewerkt: 29 maart 2009 door Uitroepteken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Nog nooit meegemaakt. Als bij mij de date fout gaat, dan zeggen ze dat ze er niks aan vinden en dan lopen ze weg. Is dat een mod in dat filmpje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Ik zie geen filmpje, maar dat is standaard bij mij..Volgens mij bedoel je dat ze gewoon uit je auto stapt en dan je verlaat... Dat hoort ook, als je je wapen laat afgaan of als je in gevecht gaat... Dat je dat ff weet! EDIT: Zie ik net dat mijn verhaaltje bullshit uithaalt.. Ik moet toch wat vinden om die filmpjes te laten werken.. Hat arppig is dat hij niks doet. Michelle stapt vanzelf uit en schopt tegen die auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Ik zie geen filmpje, maar dat is standaard bij mij..Volgens mij bedoel je dat ze gewoon uit je auto stapt en dan je verlaat... Dat hoort ook, als je je wapen laat afgaan of als je in gevecht gaat... Dat je dat ff weet! EDIT: Zie ik net dat mijn verhaaltje bullshit uithaalt.. Ik moet toch wat vinden om die filmpjes te laten werken.. Hat arppig is dat hij niks doet. Michelle stapt vanzelf uit en schopt tegen die auto Nog nooit gehad.. zou ik wel willen zien.. Hoe pis je een dame off? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Ik zie geen filmpje, maar dat is standaard bij mij..Volgens mij bedoel je dat ze gewoon uit je auto stapt en dan je verlaat... Dat hoort ook, als je je wapen laat afgaan of als je in gevecht gaat... Dat je dat ff weet! EDIT: Zie ik net dat mijn verhaaltje bullshit uithaalt.. Ik moet toch wat vinden om die filmpjes te laten werken.. Hat arppig is dat hij niks doet. Michelle stapt vanzelf uit en schopt tegen die auto Nog nooit gehad.. zou ik wel willen zien.. Hoe pis je een dame off? Nou, zeg dat ze er best wel dik uit ziet in haar nieuwe ( lelijke ) broek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Mooi idee, slecht uitgevoerd. Ik heb ook die mod/trainer/script en hij is vet. Ideaal voor video's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Ik vind het wel nice dat alle kleppen openkunnen zoals de moterkap. welke mod is dat voor de pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
F1Master007 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Volgens mij was ze niet zo blij. Ik heb dit noch nooit gehad vooral niet dat ze tegen me auto gaat trappen, dat was wel bizar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Idd, welke mod is dat?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Idd, welke mod is dat?? Waarschijnlijk Ingame Trainer. Zit boordevol functies. Echt de beste trainer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Idd, welke mod is dat?? Waarschijnlijk Ingame Trainer. Zit boordevol functies. Echt de beste trainer! Bij die mod kunnen alleen de deuren open en niet de kofferbak en moterkap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 (bewerkt) Idd, welke mod is dat?? Waarschijnlijk Ingame Trainer. Zit boordevol functies. Echt de beste trainer! Bij die mod kunnen alleen de deuren open en niet de kofferbak en moterkap. Helemaal wel. Jij kijkt zeker naar die screens. Daar staat alleen Doors, maar alles van de auto kan open. Bewerkt: 1 april 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.