Jump to content

gta 4 voor de wii


jordir

Recommended Posts

zou het toch bestaan gta 4 voor de wiihet was heel makkelijk om deze te vindenik weet het niet meer hoorvertel het aan mij zou het bestaan _O_

Haha, ik denk dat de wii gta iv nooit aan zou kunnen... Dit is gewoon een ps3/xbox360/pc scherm en dan met een wii in de handen, makkelijk te fotograferen

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

zou het toch bestaan gta 4 voor de wiihet was heel makkelijk om deze te vindenik weet het niet meer hoorvertel het aan mij zou het bestaan _O_

Haha, ik denk dat de wii gta iv nooit aan zou kunnen... Dit is gewoon een ps3/xbox360/pc scherm en dan met een wii in de handen, makkelijk te fotograferen

wat jij net zegt

daar had ik nog niet over na gedacht

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Wii bestaat deze idd niet. Wat je wel gewoon kunt doen is je wiimote op de pc aansluiten, om zo GTA4 te besturen. Je sluit vervolgens je PC op de TV aan, en je hebt een soortgelijk scenario.

Link to comment
Delen op andere websites

Fake en volgens mij staat die WII niet eens aan. Dan hoort er toch blauw licht uit de disktray te schijnen :?

ff tussen haakjes :Dan hoort er toch blauw=(groen) licht uit de disktray te schijnen

ja maar dan is het nog steeds fake. Trouwens ik ben ook op google gaan zoeken en dat is ook het enige plaatje dat ik kan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

zou het toch bestaan gta 4 voor de wiihet was heel makkelijk om deze te vindenik weet het niet meer hoor.post-110341-1238342495_thumb.jpgvertel het aan mij zou het bestaan _O_

Nee, anders had ik het allang in huis gehad, lieverd.

Ja natuurlijk gelijk terwijl het nog in ontwikkeling zou zijn... :duh:

Nja iedereen snapt dat dit fake is. De Wii heeft te weinig power en kan dus nooit precies dezelfde kwaliteit afleveren als van de next-gen consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...