Jump to content

gta 4 voor de wii


jordir

Recommended Posts

Er lopen ook allemaal kabels van die tv af die ik op een wii nog nooit heb gezien

tenminste niet op de mijne

maar je hebt misschien wel van die nerds die gewoon alles ombouwen dat gta toch op de wii kan

Link to comment
Delen op andere websites

Gta 4 op de Wii is inderdaad niet mogelijk. De wii zou de graphics nooit aan kunnen. Jammer want het zou wel een mooie game ervaring zijn om op de wii gta 4 te spelen. leuker om te schieten mikken met je wii controller. maar dit is wel mogelijk op de computer. Door met een Bluetooth usb-stick de wii controller aan je pc te koppelen en een programma om de spelletjes te configureren.

Link to comment
Delen op andere websites

Fake en volgens mij staat die WII niet eens aan. Dan hoort er toch blauw licht uit de disktray te schijnen :?

ff tussen haakjes :Dan hoort er toch blauw=(groen) licht uit de disktray te schijnen

Ik weet niet wat jij groen noemt hoor maar euh...:

wii.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Fake en volgens mij staat die WII niet eens aan. Dan hoort er toch blauw licht uit de disktray te schijnen :?

ff tussen haakjes :Dan hoort er toch blauw=(groen) licht uit de disktray te schijnen

Ik weet niet wat jij groen noemt hoor maar euh...:

[Foto]

Ehm, ik heb zelf een wii hoor, en bij mij schijnt alleen blauw licht uit de disktray als ik er een CD in schuif en hem opstart, groen licht is wel de hele tijd aan als de Wii zelf aan is.

Link to comment
Delen op andere websites

Fake en volgens mij staat die WII niet eens aan. Dan hoort er toch blauw licht uit de disktray te schijnen :?

ff tussen haakjes :Dan hoort er toch blauw=(groen) licht uit de disktray te schijnen

Ik weet niet wat jij groen noemt hoor maar euh...:

[Foto]

Ehm, ik heb zelf een wii hoor, en bij mij schijnt alleen blauw licht uit de disktray als ik er een CD in schuif en hem opstart, groen licht is wel de hele tijd aan als de Wii zelf aan is.

Ik had het misschien tegen jordir.

Link to comment
Delen op andere websites

~Mijn vuistregel, is denk aan de logica.

Hoe kan één of ander gemiddeld gozertje GTA IV op de Wii hebben, en voor de rest weet niemand ervan? Alsof Rockstar een GTA IV voor de Wii aan het maken is, en voor dat ze ook maar IETS erover zeggen geven ze dat spel aan een jongetje.

Zolang GTA IV op de Wii niet bestaat, kan het ook niet echt zijn. Tenzij het Rockstar zelf is.~

Link to comment
Delen op andere websites

Fake en volgens mij staat die WII niet eens aan. Dan hoort er toch blauw licht uit de disktray te schijnen :?

ff tussen haakjes :Dan hoort er toch blauw=(groen) licht uit de disktray te schijnen

Ik weet niet wat jij groen noemt hoor maar euh...:

[Foto]

Ehm, ik heb zelf een wii hoor, en bij mij schijnt alleen blauw licht uit de disktray als ik er een CD in schuif en hem opstart, groen licht is wel de hele tijd aan als de Wii zelf aan is.

Ik had het misschien tegen jordir.

Zou best kunnen maar ik wou even het juiste zeggen want anders zouden julie er nog eindeloos door over discussieren...

Link to comment
Delen op andere websites

Fake en volgens mij staat die WII niet eens aan. Dan hoort er toch blauw licht uit de disktray te schijnen :?

ff tussen haakjes :Dan hoort er toch blauw=(groen) licht uit de disktray te schijnen

Ik weet niet wat jij groen noemt hoor maar euh...:

wii.jpg

dat komt uit de schijf ruimte ik heb het over het lichte bij de aan en uit knop :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

En,, als je goed kijkt, zie je dat die Wii niet eens aangesloten is. Zelfs als hij uitstaat, komt er nog een rood lichtje bij de power-knop.

Inderdaad. (Of olijfgroen-gelig als internet is ingeschakeld, bij mij is dat zo als hij uit is)

Link to comment
Delen op andere websites

Fake en volgens mij staat die WII niet eens aan. Dan hoort er toch blauw licht uit de disktray te schijnen :?

ff tussen haakjes :Dan hoort er toch blauw=(groen) licht uit de disktray te schijnen

Ik weet niet wat jij groen noemt hoor maar euh...:

dat komt uit de schijf ruimte ik heb het over het lichte bij de aan en uit knop :schater:

Waarom zei je dan ''disktray''!?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...