Bohan Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik moet bij een dealer 500 dollar verlies maken. Wie weet een dure dealer? Reageren
Cylas Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 licht er aan. soms wel soms niet. Cylas Reageren
HA5H Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Wat moet je precies verhandelen? En een tip: Via de Turf Map in je PDA kun je zoeken naar dealers die als Preffered Purchase de drug hebben die jij wilt verkopen. Deze dealers zullen dan vaak een veel hogere prijs betalen dan een dealer die iets heel anders als Preffered Purchase heeft Reageren
The Hulk Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Meestal de dealers die je een email sturen zijn in je voordeel. Deze verkopen meestal drugs heel erg goedkoop of ze betalen heel erg veel voor je drugs. Reageren
Bohan Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Nee, ik hoef geen goedkoop drugs te kopen of duur te verkopen. Ik moest de ''Wooden Spoon'' nog hebben als Achievement, daar moet je dan 500 dollar verlies hebben. Inmiddels heb ik hem al binnen. Reageren
justi999 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik moet bij een dealer 500 dollar verlies maken.Wie weet een dure dealer? probeer eens met coke Reageren
Koeky7 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Geplaatst: 5 april 2009 Ik weet dat je hem al hebt maar toch wil ik het even melden. Als je een dealer een paar keer dood maakt (doden, weg lopen, terug komen) dan gaat ie steeds meer vragen voor zijn drugs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.