Leontjuuh-gta Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik kwam er pas heel laat op het forum achter, dat je een taxi voor je kunt laten rijden. Maar hoe kun je dat? Ja fluiten maar dan staptte nie in. En x ingedrukt houden da helpt nie. Reageren
HA5H Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Ik kwam er pas heel laat op het forum achter, dat je een taxi voor je kunt laten rijden.Maar hoe kun je dat? Ja fluiten maar dan staptte nie in. En x ingedrukt houden da helpt nie. Je moet op zoek gaan naar een taxi met een oplichtend TAXI logo. Dit is gewoon een fel geel/gloeiend logo. Als je dichtbij die Taxi gaat staan en je houd X ingedrukt of fluit in de microfoon dan zal deze Taxi voor je stoppen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Volgens mij wordt het ook aangegeven of je wel of niet met een taxi kan meerijden. Correct me if I am wrong. Reageren
HA5H Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Volgens mij wordt het ook aangegeven of je wel of niet met een taxi kan meerijden.Correct me if I am wrong. Ja, via het lichtgevend of niet lichtgevende bord op het dak van de Taxi zoals ik al eerder uitlegte Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Volgens mij wordt het ook aangegeven of je wel of niet met een taxi kan meerijden.Correct me if I am wrong. Ja, via het lichtgevend of niet lichtgevende bord op het dak van de Taxi zoals ik al eerder uitlegte Nee, ik bedoel dat er zo'n tekstvakje tevoorschijn komt wanneer je naast een taxi staat. Reageren
Bohan Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Volgens mij wordt het ook aangegeven of je wel of niet met een taxi kan meerijden.Correct me if I am wrong. Ja, via het lichtgevend of niet lichtgevende bord op het dak van de Taxi zoals ik al eerder uitlegte Nee, ik bedoel dat er zo'n tekstvakje tevoorschijn komt wanneer je naast een taxi staat. Als je zegmaar blaast in je microfoon of op X klikt bij een Taxi, en als je erin kan, komt er naast de deur van de taxi gele pijltjes te staan. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 mij lukt nog steeds nie om er in te komen ik kijk naar de taxi als het gele lampje brand.. Dan druk heel lang op x en dan stapt nog nie in. Of meot je er nog een bepaalde missie voor doen?? Reageren
Cylas Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 mij lukt nog steeds nie om er in te komenik kijk naar de taxi als het gele lampje brand.. Dan druk heel lang op x en dan stapt nog nie in. Of meot je er nog een bepaalde missie voor doen?? hoe ver ben je al? Cylas Reageren
Bohan Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 mij lukt nog steeds nie om er in te komenik kijk naar de taxi als het gele lampje brand.. Dan druk heel lang op x en dan stapt nog nie in. Of meot je er nog een bepaalde missie voor doen?? Nee, probeer dan eens te blazen in je mic. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 mij lukt nog steeds nie om er in te komenik kijk naar de taxi als het gele lampje brand.. Dan druk heel lang op x en dan stapt nog nie in. Of meot je er nog een bepaalde missie voor doen?? hoe ver ben je al? Cylas Nou ik ben nu weer bij de eerste missie.. ( ben gister opnieuw begonne, omdat ik perongeluk een cheat had gebruikt en had opgeslagen) En ik ben er vandaag nog nie opgeweest Reageren
jordir Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) mij lukt nog steeds nie om er in te komenik kijk naar de taxi als het gele lampje brand.. Dan druk heel lang op x en dan stapt nog nie in. Of meot je er nog een bepaalde missie voor doen?? ik wee nie maar meschien moet je naar de taxi toe lopen als je er in wilt Bewerkt: 30 maart 2009 door jordir Reageren
Bohan Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 mij lukt nog steeds nie om er in te komenik kijk naar de taxi als het gele lampje brand.. Dan druk heel lang op x en dan stapt nog nie in. Of meot je er nog een bepaalde missie voor doen?? ik wee nie maar meschien moet je naar de taxi toe lopen als je er in wilt Nee, je moet gewoon bij de taxi staan en blazen in je microfoon of op ''X'' drukken. Als er dan geen gele pijltjes komen naast de taxi, helaas, dan is ie vol. Volgende taxi proberen. Reageren
jordir Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 mij lukt nog steeds nie om er in te komenik kijk naar de taxi als het gele lampje brand.. Dan druk heel lang op x en dan stapt nog nie in. Of meot je er nog een bepaalde missie voor doen?? ik wee nie maar meschien moet je naar de taxi toe lopen als je er in wilt Nee, je moet gewoon bij de taxi staan en blazen in je microfoon of op ''X'' drukken. Als er dan geen gele pijltjes komen naast de taxi, helaas, dan is ie vol. Volgende taxi proberen. ja maar van af een afstand kan je er ook een roepen en dan moet je lopen Reageren
boler Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 probeer dan eens 2x kort achter elkaar in je mic te blazen. Ik merkte dat als je 1x lang in je mic blaast dat met minder goed werkt. Meestal doe ik gewoon X ingedrukt houden en erachteraan hollen XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.