GTAisTHEbest Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Gelukt ik kom niet verder met een missie: one shot, one kill Je moet een geweer in elkaar zetten en dan iemand dood schieten, dan heb ik dat gedaan....ik heb dan opeens een 3 sterren wanted level! moet ik doen dan doen!??? Willen jullie me helpen? Bewerkt: 31 maart 2009 door GTAisTHEbest Reageren
Cylas Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 je moet eerst naar een hotel rijden. daar zet je dat geweer in elkaar. je moet rondkijken in die tuin. daar loopt een man met een wit shirt en een spijkerbroek. die schiet je in een keer neer (anders heeft ie je door). dan krijg je een 3 ster wanted lvl. raak die kwijt ga naar een punt en mission passed Cylas Reageren
HA5H Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Je moet ten eerste de Sniper Rifle in elkaar zetten en hiermee vervolgens de persoon aangegeven op het bovenste scherm (er word je uitgelegd hoe deze persoon eruit ziet) dood schieten. Reageren
GTAisTHEbest Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 De missie is gelukt, dank jullie wel voor jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.