Woody268 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) yo (weeral), this mij gelukt om een filmke te zette in avi maar ik wildde het op youtube zetten maar is was mijn pass vergeten en ik dee alles wat ik moet doen en ik geef mijn w8woord in en ik kom terug op des aanmeld pagina en als ik mij dan probeer an ta melden lukt het niet en heb ook geen mail gekregen van youtube weet iamnd wa ik moet doen? dank U Bewerkt: 12 april 2009 door woody268 Reageren
paul007 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 yo (weeral),this mij gelukt om een filmke te zette in avi maar ik wildde het op youtube zetten maar is was mijn pass vergeten en ik dee alles wat ik moet doen en ik geef mijn w8woord in en ik kom terug op des aanmeld pagina en als ik mij dan probeer an ta melden lukt het niet en heb ook geen mail gekregen van youtube weet iamnd wa ik moet doen? dank U kijk:( de 2de en de 3de moeten omgedraait staan) sorry hiervoor. Misschien duurt het een tijdje voordat je een e-mail van YouTube krijgt? Misschien moet je gewoon eventjes wachten en het later opnieuw proberen. paul007 Reageren
Timske Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 yo (weeral),this mij gelukt om een filmke te zette in avi maar ik wildde het op youtube zetten maar is was mijn pass vergeten en ik dee alles wat ik moet doen en ik geef mijn w8woord in en ik kom terug op des aanmeld pagina en als ik mij dan probeer an ta melden lukt het niet en heb ook geen mail gekregen van youtube weet iamnd wa ik moet doen? dank U kijk:( de 2de en de 3de moeten omgedraait staan) sorry hiervoor. Bij die eerste screen staat er ook als je op de link klikt dan reset je je wachtwoord!!! Dus je moet een nieuw wachtwoord doen denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.