Jump to content

youtube problemen


Woody268

Recommended Posts

yo (weeral),

this mij gelukt om een filmke te zette in avi maar ik wildde het op youtube zetten maar is was mijn pass vergeten en ik dee alles wat ik moet doen en ik geef mijn w8woord in en ik kom terug op des aanmeld pagina en als ik mij dan probeer an ta melden lukt het niet en heb ook geen mail gekregen van youtube weet iamnd wa ik moet doen?

dank U _O_

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

yo (weeral),

this mij gelukt om een filmke te zette in avi maar ik wildde het op youtube zetten maar is was mijn pass vergeten en ik dee alles wat ik moet doen en ik geef mijn w8woord in en ik kom terug op des aanmeld pagina en als ik mij dan probeer an ta melden lukt het niet en heb ook geen mail gekregen van youtube weet iamnd wa ik moet doen?

dank U _O_

kijk:( de 2de en de 3de moeten omgedraait staan) sorry hiervoor.

Misschien duurt het een tijdje voordat je een e-mail van YouTube krijgt? Misschien moet je gewoon eventjes wachten en het later opnieuw proberen. ^_^

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

yo (weeral),

this mij gelukt om een filmke te zette in avi maar ik wildde het op youtube zetten maar is was mijn pass vergeten en ik dee alles wat ik moet doen en ik geef mijn w8woord in en ik kom terug op des aanmeld pagina en als ik mij dan probeer an ta melden lukt het niet en heb ook geen mail gekregen van youtube weet iamnd wa ik moet doen?

dank U _O_

kijk:( de 2de en de 3de moeten omgedraait staan) sorry hiervoor.

Bij die eerste screen staat er ook als je op de link klikt dan reset je je wachtwoord!!! Dus je moet een nieuw wachtwoord doen denk ik :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...