Jump to content

Second Life probleem!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Moet je voor Second Life gaan betalen als je wilt spelen, want ik zat een account te maken, opeens staat er Selecteer een ID-methode, dan kan je kiezen tussen Mobiele telefoon, en PayPal. Ik koos Mobiele telefoon. Ze zeggen dat je alleen Mobiele telefoon kan gebruiken als je in VS, of Canada woont. Ik kies dan PayPal, dan moet ik een account voor PayPal maken, en geld naar Second Life sturen. Als ik niks kies staat er dat ik 1 van die 2 moet gaan kiezen! :duh::N:schater::ch::{:?

Bewerkt: door Ottoman 47
Geplaatst:
Moet je voor Second Life gaan betalen als je wilt spelen, want ik zat een account te maken, opeens staat er Selecteer een ID-methode, dan kan je kiezen tussen Mobiele telefoon, en PayPal. Ik koos Mobiele telefoon. Ze zeggen dat je alleen Mobiele telefoon kan gebruiken als je in VS, of Canada woont. Ik kies dan PayPal, dan moet ik een account voor PayPal maken, en geld naar Second Life sturen. Als ik niks kies staat er dat ik 1 van die 2 moet gaan kiezen! :duh::N:schater::ch::{:?

Ik weet niet wat je er aan kan doen. Misschien kun je alsnog proberen met mob te registreren.

Geplaatst:

Ben het niet helemaal eens met je topic titel, maarja dat ben ik. Heb even voor je gezocht. En dan bedoel ik ook echt even want na dertig seconden had ik het.

8. How much does Second Life cost?

A single Basic account is FREE. Additional Basic accounts cost a $9.95 one-time fee. Premium accounts (required for getting land) start at $9.95/month and up. See Pricing for details.

Kijk ook even hier!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...