nico-bellic Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 hi, ik begin net met gta4, na welke missie mag je legaal naar algonquin? nu staat op elke brug politie.. thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Ná de missie "Blow your cover". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 (bewerkt) Volgens mij na de missie 'Blow your cover'... Ik kan ook fout zitten hoor. ( Ow, Kai-Shockwave is me voor ) Bewerkt: 29 maart 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nico-bellic Geplaatst: 29 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 ok thanks! man, man, wat een game....waanzinnig.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Na de 39ste missie, zoals meerdere hier al zeiden, kan je naar het 2de eiland. Na de 60ste kan je naar het 3de eiland. Dan volgen er nog 33 missies en daarna zit de Story Line erop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Na de 39ste missie, zoals meerdere hier al zeiden, kan je naar het 2de eiland. Na de 60ste kan je naar het 3de eiland. Dan volgen er nog 33 missies en daarna zit de Story Line erop. ligt er wel aan in welke volgorde je Storyline speelt. toch of zit ik nou mis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Na de 39ste missie, zoals meerdere hier al zeiden, kan je naar het 2de eiland. Na de 60ste kan je naar het 3de eiland. Dan volgen er nog 33 missies en daarna zit de Story Line erop. ligt er wel aan in welke volgorde je Storyline speelt. toch of zit ik nou mis? Nee het zijn er altijd zoveel per eiland, als je bijvoorbeeld een aantal missies niet haalt. Kan je de volgende missie niet spelen. Of het lijstje hierboven klopt weet ik niet, maar het zijn ongeveer 90 missies in totaal. En die worden verspreidt over 3 delen. (Bohan hoort bij Broker). Meer over missies en de uitleg? Wikigta.org Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 blow your cover is mijn favo missie je kan beginnen bij de E Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.