simply Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Hallo, ik heb gta san andreas geinstalleerd, en ik kan het spelen, maar als ik met een auto tegen een andere auto oprijd of een voetganger slaat sluit gta af en krijg ik een foutmelding ( Gta san andreas werk niet meer en moet worden afgesloten) Waar kan dit aan liggen?? Simply Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Wat zijn je specs? en heb je de nieuwste updates van je videokaart geinstalleerd? virusscan gedraait? Reageren
simply Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Hoe kan ik mijn specs hier laten zien? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Doe Start, dan Uitvoeren en voer in het tekstvakje dxdiag in en doe dan enter. Dan zie je de specificaties van je pc/laptop. Reageren
David22 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Of gebruik de Flitskikker InfoTool, met een goede output voor bb-codes... Reageren
simply Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Die tool doet het niet , maar gta loopt wel gewoon zonder problemen, hij sluit alleen soms af Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 je hebt geen total conversion mod geinstalleert of ene andere scm mod? Reageren
simply Geplaatst: 6 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2009 je hebt geen total conversion mod geinstalleert of ene andere scm mod? Nee, geen enkele maar heb xtje opnieuw geinstalleerd toen deed hij het nog niet nog een keer geprobeerd en toen deed hij het er kan dus een slotje op >>> Door _KoE_Mzungu: Ik ben zelf heel goed in staat om dat te beoordelen, daar heb ik jou niet bij nodig.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.