Jump to content

vetste kleren


GwnHugo

Recommended Posts

Velen zullen San Andreas wel overkill hebben gevonden, maar ik vond het ruime aanbod daar juist prachtig.

Jammer dat er zo weinig keus is.

6a70972a5dc015998da16812e92d8196a8d12d04.jpg

Ik upload later nog wel een betere, ik had zo snel even niets voor de hand.

Link to comment
Delen op andere websites

Velen zullen San Andreas wel overkill hebben gevonden, maar ik vond het ruime aanbod daar juist prachtig.

Jammer dat er zo weinig keus is.

6a70972a5dc015998da16812e92d8196a8d12d04.jpg

Ik upload later nog wel een betere, ik had zo snel even niets voor de hand.

ik vind inderdaad ook dat er bij IV veel te weinig kleren zijn. :duh: En je heb nie echt gangster kleding ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je gangster kleding aan niko willen geven hij is boven de 40 denk ik

Hij is ongeveer dertig. ;)

Maar je hebt wel gelijk, gangsterkleding zou helemaal niet bij Niko passen. Ik ben over de meeste kleding in het spel wel tevreden, maar ze mochten van mij er wel wat meer brillen en hoofddeksel in stoppen.

[edit]: Mijn favoriete kleding zijn Niko's standaardkleding, GTA III kleding en zo'n net pak met turtleneck.

Bewerkt: door Gregori
Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik zij 40 maar ze mochten wel wat meer zonnenbrillen en petjes er in stoppen zelf vindt ik die suit op het begin van deze topic het vetst heb het zelf ook aan

Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik zij 40 maar ze mochten wel wat meer zonnenbrillen en petjes er in stoppen zelf vindt ik die suit op het begin van deze topic het vetst heb het zelf ook aan

Me too

Link to comment
Delen op andere websites

sorry dat ik zij 40 maar ze mochten wel wat meer zonnenbrillen en petjes er in stoppen zelf vindt ik die suit op het begin van deze topic het vetst heb het zelf ook aan

Me too

ik zou best dat pak van het begin willen, maar dat is niet voor de PC :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...