justinvcmodder Geplaatst: 11 mei 2005 Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 (bewerkt) mijn probleem is het lukt maar niet een eigen object in vc te zetten <_< ik heb de tutorials wel ongeveer 5 keer of meer gedaan maar nog lukt het niet heeft er iemand zin om mij het uit te leggen want het lukt me maar niet :angry: helemaal crazy van :blink: nou ik hoop dat iemand het mij kan uit leggen EDIT: dit doe ik ik maak een huisje in sketchup ik export hem als 3d (3ds) file daarna open ik hem in zmodeler ik export hem als dff,en X files ik open de col editor en maak een col file op de X mirror ofzo :S ik maak de col file en save hem in een map genaamd (test vc) ik open de txd builder daar zet ik de textures die ik gebruikt heb in in me dff en build txd tot nu toe goed denk ik :S daarna open ik de moomapper en maak een ide ipl aan ik zet die col file in de map waar de ide en ipl staan ik vink me ipl aan in moomapper ik zet item placement ook mijn ipl of ide aan en object difenition open ik me ide of ipl weet niet cker en daar druk ik op nieuw en ik doe op de bovenste 3 puntjes me dff openen en op de ondeste 3 puntjes me txd openen oke nog goed denk ik :S ik klik rectermuis knop op dat object en druk op add item instance ik zie het verschijnen in het wit :S terwijl ik getextured heb in bmp formaat :S maarja dan ga ik verder ik zet het op een plek waar ik wil vervolgens save ik alles ook gelukt ik open ff vc limit adjuster voor de zekerheid en kijk of alles groen is ook allemaal goed ik verwijs me col in gta_vc.dat ook gelukt vervolgens start ik me vc op en ik druk nieuw game bij het laden slaat ie vast :S ken iemand zeggen wat ik fout doe? :alien3: Bewerkt: 11 mei 2005 door justinvcmodder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.