Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zat laatst te kijken voor mods voor sa en toen zag ik hele coole mods van switch design.

Het gaat om de iphone mod, met deze mod krijg je inplaats van je gewone telefoon een iphone

en de stealh jet. Dit is een doorzichtbare jet dit de hydra vervangt.

dit is de site

mods

er staat meteen ook een download link bij. IK heb hem zelf ook!

Geplaatst:

Saai..............................................

En je moet hier eige gemaakte dingen showen... niet die van die gozerd :7

Geplaatst:

Ik ben toevallig nog een oaar dagen geleden op de site van Switch-Design geweest. :puh:

Hij heeft echt een heleboel originele mod's gemaakt. Vooral voor GTA Vice City heeft hij erg veel leuke dingen gemaakt.

Die dude produceert net zulke crap die ik ook zou kunnen produceren. Ik heb ook een iPhone gemaakt (klik hier om 'm te checken, onderaan de pagina), aan jullie de keus welke beter is. Op de screen bovenaan zie je het model, daaronder ingame.

Jouw model is wel beter dan die van Switch-Design. Ik moet ook toegeven dat hij niet zo'n hele goede modeler is. Maar in-game ziet het er toch mooi uit tussen al die andere low-poly models. Bovendien vind ik het helemaal geen crap. Ik zou zoiets nooit van mijn leven kunnen maken. En jij kan het weten want jij hebt mijn models in het show je models topic gezien. :7

Geplaatst:
Ik ben toevallig nog een oaar dagen geleden op de site van Switch-Design geweest. :puh:

Hij heeft echt een heleboel originele mod's gemaakt. Vooral voor GTA Vice City heeft hij erg veel leuke dingen gemaakt.

Die dude produceert net zulke crap die ik ook zou kunnen produceren. Ik heb ook een iPhone gemaakt (klik hier om 'm te checken, onderaan de pagina), aan jullie de keus welke beter is. Op de screen bovenaan zie je het model, daaronder ingame.

Jouw model is wel beter dan die van Switch-Design. Ik moet ook toegeven dat hij niet zo'n hele goede modeler is. Maar in-game ziet het er toch mooi uit tussen al die andere low-poly models. Bovendien vind ik het helemaal geen crap. Ik zou zoiets nooit van mijn leven kunnen maken. En jij kan het weten want jij hebt mijn models in het show je models topic gezien. :7

Zo is iedereen begonnen, zelfs Puma. Oefen baart kunst ;)

Geplaatst:

Puma's eerste model was anders wel een volledige boot. En die van Mythbuster was een realistische auto. Je kan het, of je kan het niet.

Geplaatst: (bewerkt)
Hij zet de auteur erbij en showt de mod hier. Het is immers de showroom, en dit is volkomen legaal.

ik vind deze inderdaad wel beter. Maar ik vind vooral die bananaphone vet :D

Bewerkt: door Hugotje112
Geplaatst:

Puma's eerste model was anders wel een volledige boot. En die van Mythbuster was een realistische auto. Je kan het, of je kan het niet.

dat is onzin. zo moeilijk is het niet te leren, als je even doorzet. trouwens, misschien maken sommige mensen wel models die ze niet op internet zetten, zoals ik? :duh:

Geplaatst:
dat is onzin. zo moeilijk is het niet te leren, als je even doorzet. trouwens, misschien maken sommige mensen wel models die ze niet op internet zetten, zoals ik? :duh:

Ik model pas drie jaar met SketchUp en heb daarnaast ook nog een leven, if you don't mind.. En ook al zet je je models niet op internet, je kunt dan toch nog wel screens posten? Als je screens post krijg je hier (hopelijk) (waarschijnlijk) feedback op van mensen die d'r toch wel aardig wat vanaf weten en die je kunnen helpen om bepaalde fouten niet meer te maken en je models te verbeteren.

Geplaatst:

Ja oke. maar ik heb ook een tijdje aangeklooid met sketchup voordat ik mijn screens postte. ieder zijn eigen stijl. Maar die uitspraak van ''Je kan het of je kan het niet'' vind ik totale onzin.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...