semper Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 hoihoi, ik had graag een beetje hulp gehad bij een (wat ik geleze heb) meer voorkomend probleem heb gta4 geinstalleerd en al de rest ook (catalyst driver ati, patch1, DX, ..) ik geraak nie verder dan de play-button waarna hij nr een zwart scherm overgaat (gelijk ms-dos) en dan nix meer. heb al vanalles geprobeerd ma krijg em nie gestart. Heeft iemand een oplossing voor mij aub? alvast bedankt tommy system vista ultimate sp1 intel dual core 2.1 Ghz 4 gb ram 32bits ati radeon hd2600 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Als je processor een Pentium Dual core is, is hij veel te zak. Als het een Core 2 Duo is gaat hij nog wel. Maar je grafische kaart is niet echt top. Ik denk dat hij te zwak is om het spel op te starten. En als het een Pentium processor is heb je echt geen kans om GTA IV te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Kun je even kijken wat er bij de desbetreffende tijd in je foutenlogboek staat? Start -->uitvoeren-->eventvwr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2009 Als je processor een Pentium Dual core is, is hij veel te zak. Als het een Core 2 Duo is gaat hij nog wel. Maar je grafische kaart is niet echt top. Ik denk dat hij te zwak is om het spel op te starten. En als het een Pentium processor is heb je echt geen kans om GTA IV te spelen. die videokaart is echt niet te zwak om het spel op te starten hoor, ik heb zelf een 2600XT en ik kan het spel op medium draaien. zorg dat je de laatste patch(patch 3) en alles goed hebt geupdate. Zorg dat je game ongemod is en dat je cd in de drive zit zorg ook dat het spel als admin uitgevoert word, zodat je zeker weet dat het spel alle vrijheid heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
semper Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Kun je even kijken wat er bij de desbetreffende tijd in je foutenlogboek staat? Start -->uitvoeren-->eventvwr en waar vindt ik dit sorry eh jongens ben leek eh ik geraak in die logboek ma waar moet ik dan kijken? tijd?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
semper Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 en wa bedoel je met admin?? en met ongemod?? alvast merci voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
semper Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 Als je processor een Pentium Dual core is, is hij veel te zak. Als het een Core 2 Duo is gaat hij nog wel. Maar je grafische kaart is niet echt top. Ik denk dat hij te zwak is om het spel op te starten. En als het een Pentium processor is heb je echt geen kans om GTA IV te spelen. tis ne Core 2 Duo en die grafische kaart is toch over het minimum wa die mannen aanraden bij minimum system requirements mja da zal wel met korreltje zout zijn zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 en wa bedoel je met admin??en met ongemod?? alvast merci voor de hulp Admin = dat het als administrator, beheerder v/d computer, wordt uitgevoerd en Ongemod = dat er geen modificaties (dus bv. dat je extra functies installeert die niet origineel in het spel zitten) aan je GTA IV zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
semper Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2009 en wa bedoel je met admin??en met ongemod?? alvast merci voor de hulp Admin = dat het als administrator, beheerder v/d computer, wordt uitgevoerd en Ongemod = dat er geen modificaties (dus bv. dat je extra functies installeert die niet origineel in het spel zitten) aan je GTA IV zijn ja beheerder van de computer das bij de aanmeldingsschermen das in orde en er zijn geen modificaties buiten die patches en paar updates voor mijn kaart snap het echt nie waarom ik die nie opgestart krijg ps doet da echt zoveel als beheerder opstarten? zie het verschil nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 je meot hem als admin uitvoeren, dit doe je geloof ik door rechter muisknop op het icoontje en dan staat er ergens als admin uitvoeren. grote kans trouwens dat je pc gta4.exe gewoon blokkeert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
semper Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 je meot hem als admin uitvoeren, dit doe je geloof ik door rechter muisknop op het icoontje en dan staat er ergens als admin uitvoeren.grote kans trouwens dat je pc gta4.exe gewoon blokkeert ah ja nu zie ik het admin merci en hoezo grote kans da pc gta4.exe blokkeert? en wa kan ik daar tegen doen? nie veel zeker grtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JayKay Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 Wat voor firewall heb je, die kan hem ook blokkeren. In mijn geval stond gta4.exe tussen de "verboden bestanden". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2009 en UAC kan hem ook blokkeren. als uitvoeren als admin niet werkt zul je dit meoten proberen, zoals uac uitschakelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.