leeuw467 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Beste mensen er klopt iets niet kijk ze hebben gezegd dat je nooit meer bedelaars in een sportwagen ziet en rijke in een wrak.Maar ik zag gisteren een bedelaar in een super gt rijden . Dus dat klopt niet... Reageren
PatrickW Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Wie is "Ze"? Waar hebben "Ze" dat gezegd ? Heb je een screenshot ? Hoe weet je dat iemand een bedelaar is ? Reageren
[ION]Leviathan Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 NPC's stelen ook wel eens voertuigen van elkaar. Ik heb regelmatig politieagenten in personenauto's, maar dat zijn spawnfouten Reageren
Gta Bram Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 NPC's stelen ook wel eens voertuigen van elkaar. Ik heb regelmatig politieagenten in personenauto's, maar dat zijn spawnfouten Het zijn niet altijd spawnfouten. Soms als je politie achter je aan hebt, en je schiet een politiewagen kapot, dan hebben de agenten geen wagen meer en jatten ze soms een auto van iemand. Dan achtervolgen ze je daar mee. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Beste mensen er klopt iets niet kijk ze hebben gezegd dat je nooit meer bedelaars in een sportwagen ziet en rijke in een wrak.Maar ik zag gisteren een bedelaar in een super gt rijden .Dus dat klopt niet... Hij bedoelt dat je soms HOBO's ( zwerfer's) in normale en dure auto's ziet rijden. en de rijke en soms normale ped's in een Beated up Emperor, Vigero of Sabre ziet rijden. Reageren
-Stan- Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Misschien is het gewoon een foutje in het spel ofso of heeft ie hem gestolen Reageren
Michael Hilgen Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 NPC's stelen ook wel eens voertuigen van elkaar. Ik heb regelmatig politieagenten in personenauto's, maar dat zijn spawnfouten Het zijn niet altijd spawnfouten. Soms als je politie achter je aan hebt, en je schiet een politiewagen kapot, dan hebben de agenten geen wagen meer en jatten ze soms een auto van iemand. Dan achtervolgen ze je daar mee. Of ze jatte jouw auto van de parkeerplaats... laat dat nouw net een comet zijn............ Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 NPC's stelen ook wel eens voertuigen van elkaar. Ik heb regelmatig politieagenten in personenauto's, maar dat zijn spawnfouten Het zijn niet altijd spawnfouten. Soms als je politie achter je aan hebt, en je schiet een politiewagen kapot, dan hebben de agenten geen wagen meer en jatten ze soms een auto van iemand. Dan achtervolgen ze je daar mee. Of ze jatte jouw auto van de parkeerplaats... laat dat nouw net een comet zijn............ Laat dat nou net toeval zijn dat ik dit ook heb gehad met de 'Pfister Comet' van de missie Nr.1 Reageren
sanvice Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Geplaatst: 4 april 2009 toen ik de missie deed waar romans taxi bedrijf in de fik stond en mijn savehouse zag ik dat mijn groene comet weg was maar mijn banshee stond er nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.