Jump to content

Er klopt iets niet !


leeuw467

Recommended Posts

Beste mensen er klopt iets niet kijk ze hebben gezegd dat je nooit meer bedelaars in een sportwagen ziet en rijke in een wrak.Maar ik zag gisteren een bedelaar in een super gt rijden .

Dus dat klopt niet... :N:N

Link to comment
Delen op andere websites

NPC's stelen ook wel eens voertuigen van elkaar.

Ik heb regelmatig politieagenten in personenauto's, maar dat zijn spawnfouten :)

Het zijn niet altijd spawnfouten. Soms als je politie achter je aan hebt, en je schiet een politiewagen kapot, dan hebben de agenten geen wagen meer en jatten ze soms een auto van iemand. Dan achtervolgen ze je daar mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen er klopt iets niet kijk ze hebben gezegd dat je nooit meer bedelaars in een sportwagen ziet en rijke in een wrak.Maar ik zag gisteren een bedelaar in een super gt rijden .

Dus dat klopt niet... :N:N

Hij bedoelt dat je soms HOBO's ( zwerfer's) in normale en dure auto's ziet rijden.

en de rijke en soms normale ped's in een Beated up Emperor, Vigero of Sabre ziet rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

NPC's stelen ook wel eens voertuigen van elkaar.

Ik heb regelmatig politieagenten in personenauto's, maar dat zijn spawnfouten :)

Het zijn niet altijd spawnfouten. Soms als je politie achter je aan hebt, en je schiet een politiewagen kapot, dan hebben de agenten geen wagen meer en jatten ze soms een auto van iemand. Dan achtervolgen ze je daar mee.

Of ze jatte jouw auto van de parkeerplaats... laat dat nouw net een comet zijn............

Link to comment
Delen op andere websites

NPC's stelen ook wel eens voertuigen van elkaar.

Ik heb regelmatig politieagenten in personenauto's, maar dat zijn spawnfouten :)

Het zijn niet altijd spawnfouten. Soms als je politie achter je aan hebt, en je schiet een politiewagen kapot, dan hebben de agenten geen wagen meer en jatten ze soms een auto van iemand. Dan achtervolgen ze je daar mee.

Of ze jatte jouw auto van de parkeerplaats... laat dat nouw net een comet zijn............

Laat dat nou net toeval zijn dat ik dit ook heb gehad met de 'Pfister Comet' van de missie Nr.1

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...