Copp-Killer Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 IK kom bij die gabber in de boot aan. Flimpje blablabla. Komt de coastgaurd. Hoe wil ik die afschudden. Ik wou aan de kant gaan maar mocht niet van de boot en met die boot kan ik niet goed op schieten zo weetj. Help? Reageren
Aquare Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Ik heb die missie gisteren nog gedaan, wat bij mij hielp was gewoon plankgas weg van de kust scheuren. Reageren
Copp-Killer Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Ik heb die missie gisteren nog gedaan, wat bij mij hielp was gewoon plankgas weg van de kust scheuren. Dat doe ik ook maar dan slaat die moter af en komen die jet ski en die heliecopter op je dak Reageren
tomt Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Ik ben nu bij deze missie, alleen wat moet je doen? vanaf dat je bij die man op die boot bent, want ik kom daar niet verder? Reageren
Svenie Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Voor deze missie heb ik twee mogelijke oplossingen, namelijk een lange en een korte. Ik zal eerst de korte uitleggen met behulp van een kaartje. De witte bol is het punt waar je start nadat je de drugs hebt opgehaald bij de Reefer. Nu moet je de lange witte lijn volgen onder de twee bruggen door. Hierbij heb je nog niet te maken met de kustwacht. Sla na de tweede brug links af en ga onder een derde door. Let op, hier zou mogelijk een patrouille aan het werk zijn. Mochten ze jouw kant uitvaren, houd dan het gas in en wacht tot ze voorbij zijn om verder te varen. Nu moet je een oversteek maken om de stijger te bereiken waar de maffia je opwacht. Hier zou de missie nog kunnen fout lopen, maar wie geduld uitoefent zal deze missie echter wel slagen. Een patrouilleboot zal meerdere malen voorbij varen, ik raad aan om dicht bij de muur van Charge Island te blijven, zodat je het traject dat boot aflegt kunt observeren. Wanneer hij je voorbij vaart en je een seconde of twee wacht kan je de sprong maken. Mission passed! De lange manier spreekt voor zich: Je vaart rond geheel Dukes en Broker om zo achter de meeste patrouilles uit te komen. Desondanks moet je toch even opletten bij de laatste boot die hierboven ook besproken is. De tocht duurt enorm lang, en uiteindelijk maakt het de missie niet veel makkelijker dan de korte manier. Toch kan je hem eventueel proberen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb het gedaan op de lange manier deze kan toch wel enige minuten in beslag nemen maar is veel makkeijker. Reageren
tomt Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 ik heb ook de lange route gedaan en die lukte in 1 keer nog bedankt voor je hulp, en de goede uitleg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.