Jump to content

Flight school + driving school


wimpievds

Recommended Posts

Zou iemand mij willen helpen met de school missies?

Ik heb bij driving school tot en met burn and lap gespeeld, maar ik vloek teveel op de volgende.. en ik heb geen zin om de rest allemaal nog te doen, dus speel maar uit ^_^

De missie van Flight School lukt me ook al niet :N

Dus die mag ook helemaal uitgespeeld :Y

Missie: Driving School

Cheaten: Geen probleem

Versie: Versie 2.0 (562 KB)

Missie: Flight School

Cheaten: Geen probleem

Versie: Versie 2.0 (562 KB)

De plaats waar je de game opnieuw saved maakt niet uit.

GTASAsf1.b

Link to comment
Delen op andere websites

Driving School: alles goud

beloning: Super GT, Bullet en Hotknife naast de Driving School, een Bullet naast de Burger Shot in Juniper Hill en een Banshee naast de gym in San Fierro. (Driving skill was al 100%. :-( cheat?)

Flight School: alles goud

beloning: Rustler, Stuntplane en Hunter op Verdant Meadows, Victim heeft z'n deuren geopend, respect +. (Flying skill was al 100%. :-( cheat!)

Voor het halen van deze missies heb ik geen cheats gebruikt. Je savegame bevat een glitch waardoor bepaalde barriëres niet zijn verwijderd in het spel. Gebruik de "Online Glitch Repair Tool" van hmvartak om dit te verhelpen. Veel plezier met de rest van het spel. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Driving School: alles goud

beloning: Super GT, Bullet en Hotknife naast de Driving School, een Bullet naast de Burger Shot in Juniper Hill en een Banshee naast de gym in San Fierro. (Driving skill was al 100%. :-( cheat?)

Flight School: alles goud

beloning: Rustler, Stuntplane en Hunter op Verdant Meadows, Victim heeft z'n deuren geopend, respect +. (Flying skill was al 100%. :-( cheat!)

Voor het halen van deze missies heb ik geen cheats gebruikt. Je savegame bevat een glitch waardoor bepaalde barriëres niet zijn verwijderd in het spel. Gebruik de "Online Glitch Repair Tool" van hmvartak om dit te verhelpen. Veel plezier met de rest van het spel. ^_^

Heel hard bedankt!

Het is inderdaad een spel waarin ik veel gecheat heb, ik wou het ook eens zo doen ^_^

Wat bedoel je met barriëres? Of, hoe kan je zien dat er een glitch in de savegame zit?

Nog eens dankjewel.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Gant Bridge (de rode brug tussen San Fierro en Bayside) zag ik nog blokkades (barrière) terwijl je al vrije toegang hebt tot Las Venturas. Deze glitch kan je dus repareren met die tool van hmvartak (zie de link in mijn vorige post).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...