Jump to content

Hulp gevraagd bij missie Freefall

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, zit al twee dagen te prutesen en het lukt me na 23 keer nog niet, heb hier een savegam kan iemand hem voor me halen, dank je

GTASAsf2.b

Geplaatst:

oh erg bedankt, zeg maar wanneer het klaar is, en ook als het niet is gelukt

dankje voor het halen maar zet hem er dan ook bij! please, iemand anders die het wel hier neer gaat zetten

Geplaatst:

alweer iemand die iets belooft maar niet doet, jammer, maar nog steeds, WIE KAN ME AUB HELPEN nu al 36 keer geprobeerd en ik knalde de laatste keer tegen vliegtuig zelf aan, dat was wel lache maar aub wie dan ook, cheats mag je wel gebruiken

>>> Door _KoE_Mzungu: Geduld is een schone zaak, informeer eerst bij degene die je aanvraag in behandeling heeft genomen hoe de vorderingen zijn. Trek geen overhaaste voorbarige conclusies.<<<

Geplaatst:

heb intussen wel een andere missie gedaan heeft dit gevolgen, voor zekerheid een niwue savgame geplaatst

>>> Door _KoE_Mzungu: Doe dit niet! Kom op zeg! Je aanvraag is in behandeling genomen met de eerste savegame die je hebt geplaatst. Je was al heel erg ongeduldig en hiermee zorg je er alleen maar voor dat het nóg langer gaat duren! :bonk: <<<

GTASAsf2.b

Geplaatst: (bewerkt)

Freefall - Missie Geslaagd

Beloning : 15000 geld

Overig : Ik heb geen cheats/mods gebruikt.

Savegame :

GTASAsf2.b

Bewerkt: door maki115
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...