daveboy2000 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Ik gebruik noobmode en als ik de missie drive-true (of zoiets) doe dan valt het spel uit bij de cutsen bij de clucking bell. Hoe kan ik dit stoppen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Tip 1, 2, en 3 tegelijk. Noobmode weg gooien en gewoon een nromale trainer gebruiken, als je dan toch zonodig vals speelt. Ik snap de meerwaarde van noobmode ook niet. Een goede trainer is toch even goed, of ligt dit aan mij? Maar dit is wat ik wel weet: Door Noobmode kan je een hoop missies niet meer spelen. Daarom heb ik het idee dat je beter gewoon een normale trainer kan gebruiken. Reageren
daveboy2000 Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) Met noobmode kan ik goed spawnen, trainers werken niet goed. (ik vraag om een Rhino en ik krijg een dozer) Bewerkt: 30 maart 2009 door daveboy2000 Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Klik. Betere is er niet, zover ik weet. Reageren
David22 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Dit probleem komt vaker voor. Zet 'Infinite Player and Car' uit en in principe zou je dan voorbij de cutscene moeten komen . Reageren
JeGe Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Dit probleem komt vaker voor. Zet 'Infinite Player and Car' uit en in principe zou je dan voorbij de cutscene moeten komen . Daar ligt het niet aan.. Ik heb n00bmode ook gehad, tot ik erachter kwam dat meerdere mensen problemen hadden met missies vanwege de n00bmode. Toen heb ik ook maar voor die trainer die Remi-X al aangaf gekozen. Werk perfect, heel veel cheats en mogelijkheden en werkt lekker makkelijk. Reageren
daveboy2000 Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 het enige dat die trainer doet is dozers spawnen als ik vraag om een rc cam Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 het enige dat die trainer doet is dozers spawnen als ik vraag om een rc cam Weet je zeker dat het die is? Zoja, dan doe jij waarschijnlijk wat fout. Ik ken niemand die problemen heeft met deze trainer. Reageren
daveboy2000 Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 (bewerkt) het enige dat die trainer doet is dozers spawnen als ik vraag om een rc cam Weet je zeker dat het die is? Zoja, dan doe jij waarschijnlijk wat fout. Ik ken niemand die problemen heeft met deze trainer. ik ga bij spawn vehicles en dan naar dat keuze vak en doe de rccam, hij deed het niet met de normale toets dus dee ik Tab + num 0 en nu spawnt hij alleen dozers. mischien is het dat rare schermpje als ik naar launch ga, dan zegt hij: C:\DOCUME~1\nico\LOCALS~1\Temp\rar$EX00.513\gta_sa.exe not found! Bewerkt: 30 maart 2009 door daveboy2000 Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 het enige dat die trainer doet is dozers spawnen als ik vraag om een rc cam Weet je zeker dat het die is? Zoja, dan doe jij waarschijnlijk wat fout. Ik ken niemand die problemen heeft met deze trainer. ik ga bij spawn vehicles en dan naar dat keuze vak en doe de rccam, hij deed het niet met de normale toets dus dee ik Tab + num 0 en nu spawnt hij alleen dozers. mischien is het dat rare schermpje als ik naar launch ga, dan zegt hij: C:\DOCUME~1\nico\LOCALS~1\Temp\rar$EX00.513\gta_sa.exe not found! Dan heb jij een andere trainer gebruikt, want deze trainer spawnt geen voertuigen met TAB en NUM cijfers. Zoeken tussen voertuigen gaat ingame met SHIFT en [ of ]. Spawnen van dat voertuig gaat dan met SHIFT en 0, de nul boven je toetsen. SHIFT + andere getallen daar zijn andere voertuigen. En dan over dat launch, lijkt me logisch dat daar niks gevonden kan worden. Je moet wel het goede adres kiezen. Reageren
daveboy2000 Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 het enige dat die trainer doet is dozers spawnen als ik vraag om een rc cam Weet je zeker dat het die is? Zoja, dan doe jij waarschijnlijk wat fout. Ik ken niemand die problemen heeft met deze trainer. ik ga bij spawn vehicles en dan naar dat keuze vak en doe de rccam, hij deed het niet met de normale toets dus dee ik Tab + num 0 en nu spawnt hij alleen dozers. mischien is het dat rare schermpje als ik naar launch ga, dan zegt hij: C:\DOCUME~1\nico\LOCALS~1\Temp\rar$EX00.513\gta_sa.exe not found! Dan heb jij een andere trainer gebruikt, want deze trainer spawnt geen voertuigen met TAB en NUM cijfers. Zoeken tussen voertuigen gaat ingame met SHIFT en [ of ]. Spawnen van dat voertuig gaat dan met SHIFT en 0, de nul boven je toetsen. SHIFT + andere getallen daar zijn andere voertuigen. En dan over dat launch, lijkt me logisch dat daar niks gevonden kan worden. Je moet wel het goede adres kiezen. gast ik heb gewoon de sneltoetsen verandert want dat kan. en hoe moed ik dat instellen en beter nog waar? Reageren
Remi-X Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Klik op Info, dan op Settings, dan rechtsonderaan zie je GTA SA Folder. Zorg dat je daar je SA map hebt staan, die gewoonlijk word geinstalleerd op: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Reageren
daveboy2000 Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Klik op Info, dan op Settings, dan rechtsonderaan zie je GTA SA Folder. Zorg dat je daar je SA map hebt staan, die gewoonlijk word geinstalleerd op:C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas werkt niet... o en een leuk weetje als je op tab en numblock 4 drukt danst cj (nou dansen is toch een beetje gooot woord) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.