Jump to content

Computer upgrade Moederbord+Processor+Ram


Danoontje_nl

Recommended Posts

Hallo, ik vond het wel een tijd om mijn pc te upgraden.Nu wil ik liever overstappen op Amd omdat het goedkoper is.nu wil ik hem het liefst mogelijk upgraden tussen de 100 tot 200.Nu zit ik wel na te denken aan mijn voeding.Het is een corsiar 450Watt.Verder wil ik een processor die gta wel aankan.

Alvast bedankt! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danoontje_nl

    27

  • TaartJJ~!

    13

  • Sprunk

    11

  • Djmaddox

    4

Ze hebben bij alternate altijd leuke PC upgrade setjes, met een moederbord, processor en RAM. Dus precies wat jij wilt. Dit is de enige upgrade set die ze hebben van AMD, en kost 230. Bestaand uit:

Phenom X4 9650 (QuadCore processor, kan GTA IV aan op High volgens de systeemeisen)

Foxconn A7GM-S (moederbord)

4 GB DDR2 GEIL Dragon (geheugen)

Als je dat toch echt te duur vind, kan ik zelf wel op koopjesjacht gaan voor je. :Y Het zal dan blijven bij een Dual Core vrees is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ben ik op site gaan kijken bij een pcshop bij mij in de buurt.Die heeft 2 upgrade setjes.

Upgrade set 1

Foxconn A74MX-K, VGA ATI HD2100 Onboard, 2xIDE

AMD Athlon64 X2 5000+ 2.60Ghz Dual Core

Inlusief CPU Koeler

2GB (2048MB) DDRII PC5300 667MHz

Upgrade set 2

Foxconn A74MX-K, VGA ATI HD2100 Onboard, 2xIDE

AMD Athlon64 X2 7750+ 2.70Ghz 3MB Dual Core

Inlusief CPU Koeler

2GB (2048MB) DDRII PC6400 800MHz

Zijn dit goede setjes?

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben bij alternate altijd leuke PC upgrade setjes, met een moederbord, processor en RAM. Dus precies wat jij wilt. Dit is de enige upgrade set die ze hebben van AMD, en kost 230. Bestaand uit:

Phenom X4 9650 (QuadCore processor, kan GTA IV aan op High volgens de systeemeisen)

Foxconn A7GM-S (moederbord)

4 GB DDR2 GEIL Dragon (geheugen)

Als je dat toch echt te duur vind, kan ik zelf wel op koopjesjacht gaan voor je. :Y Het zal dan blijven bij een Dual Core vrees is. :Y

Dat is zeker zo'n beetje het beste wat je voor die prijs kunt krijgen, ook heb ik zelf voor al meer dan €2000,- bij Alternate gekocht en nooit problemen gehad, altijd snelle bezorging ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelma...ct%5B11807%5D=1

Asus M2N.

4GB 1000MHZ RAM.

AMD Athlon X2 6000+ ~3.1Ghz.

tatatada

€168,75

€7,25 goedkoper =D

Waarom PC2 8000 geheugen als er maar PC2 6400 op het moederbord gaat. Je kunt nog bezuinigen door gewoon wat goedkoper geheugen te kopen van PC2 6400.

Maar ik denk dat die 30 euro extra je zeker veel plezier gaan bieden. Je hebt dan wel een Quad Core onder de motorkap, die gelijk presteert met de Intel Core 2 Duo serie. En de Core 2 Duo is beter dan de Athlon X2. Pure winst dus. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Voor Windows Xp is 2gb tog ruim voldoende?

En verder heb ik alleen nog de licentie code van Windows xp.De cd ben ik kwijt.Moet ik nu ook nog helemaal Windows xp erbij kopen?

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...