Jump to content

Computer upgrade Moederbord+Processor+Ram

Recommended Posts

Geplaatst:
Officieel zou dat moeten ja. Maar er zijn natuurlijk meer wegen die naar rome leiden, maar het is ten strengste verboden om daarover te praten. ^_^

Dan rij ik maar een andere weg naar Rome :puh: .Is de AMD Athlon 64 X2 7750+ beter dan de AMD Athlon X2 6000+?

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danoontje_nl

27

• TaartJJ~!

13

• Sprunk

11

• Djmaddox

4

Geplaatst:
Officieel zou dat moeten ja. Maar er zijn natuurlijk meer wegen die naar rome leiden, maar het is ten strengste verboden om daarover te praten. ^_^

Dan rij ik maar een andere weg naar Rome :puh: .Is de AMD Athlon 64 X2 7750+ beter dan de AMD Athlon X2 6000+?

Ja.

Geplaatst:

lijkt me nogal logisch he :(

Geplaatst:

Hoezo?? bij de een staat er bij dat het een 64 bit is bij de ander niet, dus zo logisch is het niet hoor lieverd :)

Geplaatst:

Maar de 7750+ was goedkoper daarom vroeg ik het me af. ;)

Geplaatst:

Wat is hoger in getallen? 7750 of 6000. Maar het geeft niet dat je het niet wist. De 6000+ heeft draait op een hogere frequentie dus ik snap het wel dat je zo dacht. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Oke,dan word het dat mobo en de Athlon 6000+ processor.Nu alleen nog het geheugen.Is dit een goede snelle geheugen? http://www.mycom.nl/Products/View/Corsair%...6400/99709.aspx

Waarom de 6000+? De 7750+ is beter en goedkoper.

Haal gewoon dit in huis:

http://www.alternate.nl/html/product/Moede...78_SE/-1074750/

http://www.alternate.nl/html/product/CPUs_..._7750/-1074763/

http://www.alternate.nl/html/product/Geheu...0_Kit/-1050254/

Totaalprijs: € 151,-

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb precies het zelfde setje als hierboven, alleen bij Azerty,en ik ben 15euro goedkoper bij Azerty!

Product

Aantal

Subtotaal

GEIL - GX22GB6400DC - Geheugen - 2 GB (

Id 31153Stukprijs € 25,53

€ 25,53

AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD

Id 192535Stukprijs € 60,29

€ 60,29

ASUS M3N78 SE - Moederbord - ATX - GeFor

Id 96532Stukprijs € 54,82

Totaal:140,64

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:
Klopt, Azerty is vaak iets goedkoper. Ik vind alleen de site van Alternate veel overzichtelijker. ^_^

Oh? Ik vindt juist Azerty overzichtelijker.

Alternate kom ik er helemaal niet uit :puh:

Geplaatst:

Maar hoe werkt het dan in de Bios als je alles hebt ingebouwd.Moet je daar je nieuwe hardware installeren ofsow?

Geplaatst:
Maar hoe werkt het dan in de Bios als je alles hebt ingebouwd.Moet je daar je nieuwe hardware installeren ofsow?

Staat waarschijnlijk al geinstalleerd op het moederbord.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...