Jump to content

Computer upgrade Moederbord+Processor+Ram


Danoontje_nl

Recommended Posts

Dus de bios checkt alle nieuwe hardware en als hij klaar is,moet ik dan het besturingsyteem erop gooien en dan ben ik klaar dus?

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danoontje_nl

    27

  • TaartJJ~!

    13

  • Sprunk

    11

  • Djmaddox

    4

Op een nieuw moederbord zit een nieuwe bios, als het goed is worden alle nieuwe onderdelen automatisch gedetecteerd en is het gereed voor gebruik.

Dat klinkt simpel. :puh:

Je krijgt eerst een melding van Nieuwe processor gedetecteerd, dan kun je zelf de bios ingaan om het te configureren, of gewoon met een druk op de knop de standaard instellingen van de processor gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Even tussendoor. Moet je trouwens windows e.c. opnieuw installeren als je een nieuw moederbord en processor hebt, of boot hij gewoon vanaf je HDD met alles erop zoals nu. Ik ga binnenkort ook upgraden, maar wil niet wéér alles opnieuw installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel handig, i.v.m drivers e.d.

Maar als je een OEM versie op je HDD hebt staan gaat het in ieder geval niet lukken, als je meerdere dingen "at once" upgrade moet je eerst Microsoft contacteren om je oude OEM versie nog te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel handig, i.v.m drivers e.d.

Maar als je een OEM versie op je HDD hebt staan gaat het in ieder geval niet lukken, als je meerdere dingen "at once" upgrade moet je eerst Microsoft contacteren om je oude OEM versie nog te gebruiken.

Wat is dat OEM,had begrepen van iemand dat het Windows is alleen goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb nu voor de laatste keer wat samengesteld.Als het goed is bestel ik het meteen morgen.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje

Verder heb ik nog een vraag voor me broertje.Mijn moederbord processor en geheugen gaat naar me broertjes pc.Nu heb ik alleen geen instalatie cd's voor het moederbord enzo.Nu de vraag.Heb je überhaupt we een instalatie cd nodig voor me oude mobo?

Link to comment
Delen op andere websites

BIOS staat er al op.

Leuk setje trouwens, helemaal doen voor die prijs!

Mooi zo dus alleen ijgenlijk de hardeschijf van me broertje leegmaken als ik de nieuwe moeder processor enzo in zit.Dan bestel ik morgen het setje! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...