Jump to content

Computer upgrade Moederbord+Processor+Ram

Recommended Posts

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danoontje_nl

27

• TaartJJ~!

13

• Sprunk

11

• Djmaddox

4

Geplaatst:

je zegt dat je het gaat bestellen bij MyCom, is dat de MyCom in Alkmaar? Want elke keer als ik daar bijvoorbeeld iets kom halen wat op hun site te koop staat hebben ze het in de winkel zelf echt nooit.

Geplaatst:
je zegt dat je het gaat bestellen bij MyCom, is dat de MyCom in Alkmaar? Want elke keer als ik daar bijvoorbeeld iets kom halen wat op hun site te koop staat hebben ze het in de winkel zelf echt nooit.

Ik ga toch maar bij Azerty kopen omdat hun het meeste op voorraad hebben.Ja en MyCom heeft bijna nooit wat op voorraad.

Geplaatst:
Btw nog 1 vraagje.Moet ik mijn Hdd leegmaken?

Ja.

Leegmaken is toch schijf formateren?

Geplaatst:

Een vriend van me zij.Als je de instalatie cd van windows xp erin doet dat je dan later auto matisch de schijf leeg kan maken is dat waar?Anders moet ik namelijk wéér de oude voeding in me broertjes pc stoppen.Nog beter kan iemand me uitleggen hoe het moet?

Geplaatst:

Als je windows via CD opstart, en je kiest een partitie/schijf waar al wat op staat, word de schijf helemaal geformatteerd. Dus dat hoef je niet appart te doen.

Geplaatst: (bewerkt)

@Sprunk, nope. Je moet deze leegmaken. Dit kan heel makkelijk en vindt je bij schijfopties. Dan zie je een knopje Formatteren.

Als er documenten + windows op je HDD staan, en je installeert een schone versie van windows, dan zal deze de oude windows 'inpakken'.

EDIT: @hieronder nvm :puh:

Bewerkt: door xgaming
@Sprunk, nope. Je moet deze leegmaken. Dit kan heel makkelijk en vindt je bij schijfopties. Dan zie je een knopje Formatteren.

Als er documenten + windows op je HDD staan, en je installeert een schone versie van windows, dan zal deze de oude windows 'inpakken'.

Jonge, ik heb al tig keer Windows geinstalleerd, weet echt wel hoe het werkt hoor. Bij Windows Vista vraagt hij vanzelf of je over je oude Windows heen wilt, of dat je wilt formatteren. En bij windows XP word dat ook gevraagd ergens tijdens de installatie. Dan kun je nog kiezen tussen snel format en normal format, en tussen FAT32 en NTFS. Dan Formatteerd de Windows installatie gewoon je HDD, en krijg je dit scherm:

FDisk%2018.gif

Je kan inderdaad ook kiezen om je oude Windows te bewaren. Dat word opgeslagen in de map Windows.old

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Dat dacht ik ook. Als je windows herinstalleert, wist hij alles op je schijf en installeert dan windows. Tenzij je kiest of hij de oude bewaart, maar dat moet dus niet.

Dus danoontje: Windows schijf erin, opstarten van schijf, windows installeren kiezen, kiezen om alles te wissen of hoe het er ook mag staan, en dan laten lopen tot het is geïnstalleerd. ^_^

Geplaatst:
En, is het al binnen?

Nee het is helaas niet meteen leverbaar.Nu spaar ik voor de 9800gt.

Geplaatst:
En, is het al binnen?

Je zou ook voor de ATi Radeon HD4830 kunnen gaan, deze presteert hetzelfde en is wat goedkoper.

En, is het al binnen?

Je zou ook voor de ATi Radeon HD4830 kunnen gaan, deze presteert hetzelfde en is wat goedkoper.

Dan ga ik voor de Ati,had ook ergens gelezen hier dat Ati en Amd samen beter werken.

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:

Dat ATi en AMD beter samen werken dan ATi en Intel of AMD en nVidia is toch wel een beetje onzin. Beide combinaties werken prima, maar een combinatie van AMD en ATi brengt wel voordelen met zich mee: AMD Fusion. Het is een programma die je hele systeem optimaliseerd voor het gamen, door programma's af te sluiten en eventueel je ATi GPU en je AMD CPU te overclocken. Dit is niet mogelijk met een andere combinatie. Maar verder maakt het niet veel uit, behalve dat je bij AMD, en dus ook bij ATi, vaak wel iets meer waar voor je geld krijgt, als je naar vergelijkbare nVidia producten kijkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...