Danoontje_nl Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Heb nog een vraagje voor me moeder.Mijn moeder wil een pc scherm bestellen bij Azerty,maar mijn moeder heeft alleen de hele dag op dinsdag.Kan je bij azerty doorgeven dat de TNT post het scherm op dinsdag levert? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Geloof het niet, maar ze kunnen het toch afleveren bij de buren ofzo? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 13 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Geloof het niet, maar ze kunnen het toch afleveren bij de buren ofzo? Nee niet als het onder rembours gaat. Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 Onder rembours wordt op de eerste 2 dagen geprobeert het te bezorgen op het adres van de klant. Als er die 2 dagen niemand thuis is, moet je het ophalen bij een lokaal postkantoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.