Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb even een vraagje, want ik heb gisteren de Guardian Lions gevonden, maar wanneer krijg je de mail van Xin Shan voor die extra missies?

Geplaatst:

Tja, dat kan even duren. Zoals je wel weet moet je eerst je game opslaan en vervolgens je stats syncen naar de Rockstar Games Social Club. Wanneer je dit gedaan hebt moet je op deze pagina je beloning, de twee Xin missie ophalen door bovenaan op "Click to view your progress" te klikken. Vervolgens moet je nogmaals je stats syncen en dan zou Xin je een mailtje moeten sturen ingame. Dit kan zoals ik al zei wel even duren. Speel wat zijmissies of doe wat drugsdeals om de tijd te doden.

Geplaatst:

Moet je online blijven nadat je ze hebt opgehaald van de site? En hoe lang is 'even', een paar minuten of een paar uur?

Geplaatst:
Moet je online blijven nadat je ze hebt opgehaald van de site? En hoe lang is 'even', een paar minuten of een paar uur?

Dit zou ik eerlijk gezegd niet weten. Toen ik de beloning had opgehaald van de Social Club bleef ik online tot ik de e-mail van Xu kreeg, maar ik denk dat je al offline kunt gaan nadat je voor de laatste keer je stats hebt gesynct. Hierna moet je ongeveer vijf minuutjes wachten voor je aan zijn missies kunt beginnen.

Geplaatst:

Crappy, want ik wacht nu al bijna een half uur... Hmm, misschien toch straks maar even online blijven...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...