Frank031195 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Heey allemaal, Ik heb al eens eerder wat gepost op jullie site, en dat beviel me wel. Ik heb heb nu een vraag over GTA SA. Bij de missie Drive thru loopt hij vast. Mischien zou iemand even een save game kunnen maken voorbij deze missie. Alvast bedankt Groetjes Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Ik zie drie mogelijkheden voor jou: Als je een auto hebt gemodificeerd die in deze missie wordt gebruikt: verwijder de modificatie en plaats eventuele back-ups terug. Anders kan je natuurlijk gewoon een missie aanvraag indienen in het SA: Missie & Savegame Aanvraag subforum. Plaatst alleen een aanvraag volgens de regels van dat subforum. Daarnaast kan je ook een kant & klare savegame downloaden, nadeel daarvan kan zijn dat je het niet fijn vindt om verder te gaan in een spel van een ander. Dat je dus liever je eigen savegame behoudt. >klik hier voor v1 savegames< >klik hier voor v2 savegames< Succes Reageren
Frank031195 Geplaatst: 30 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Ik zie drie mogelijkheden voor jou: Als je een auto hebt gemodificeerd die in deze missie wordt gebruikt: verwijder de modificatie en plaats eventuele back-ups terug. Anders kan je natuurlijk gewoon een missie aanvraag indienen in het SA: Missie & Savegame Aanvraag subforum. Plaatst alleen een aanvraag volgens de regels van dat subforum. Daarnaast kan je ook een kant & klare savegame downloaden, nadeel daarvan kan zijn dat je het niet fijn vindt om verder te gaan in een spel van een ander. Dat je dus liever je eigen savegame behoudt. >klik hier voor v1 savegames< >klik hier voor v2 savegames< Succes Ik wist al dat je zelf een kant en klare save game kon downloaden maar ik wil het spel gewoon uit spelen. Maar kun jij niet even een save game op zoeken anders moet ik weer een nieuw topic maken . Alvast bedankt en anders maak ik wel een niet topic.Ik heb alles nog eens goed door genomen. En heb een missie gezocht voorbij drive thru met succes. Maar ik speel met de noob mode had eerst de opened up versie. Nu de normale versie omdat ik het spel wil uit spelen met noob mode. Maar deze save game werkt niet met noob mode. Moet ik mijn eigen save game posten of kan iemand een noob mode vriendelijke save game maken. Alvast bedankt ! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 maart 2009 Rapport Geplaatst: 31 maart 2009 Het was wel handiger geweest als je gewoon in je beginpost had gemeld dat je de n00b-mode gebruikt! De n00b-mode kan problemen opleveren met bepaalde missies, waaronder de missie Drive-Thru. In dat soort gevallen is het gewoon het makkelijkste om de n00b-mode even uit te zetten, de missie te halen en daarna de n00b-mode weer aan te zetten. Maar je kan de n00b-mode ook gewoon verwijderen en het spel zonder n00b-mode te spelen. Want die is er toch alleen voor n00bs? Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Hallo, Als ik de missie ''Drive Thru'' start, moet ik met een auto naar de cluki 'n bell gaan. Als ik bij de rode marker ben, sluit het spel zich af en staat er: ''GTA:SA.exe werkt niet meer'' Hoe kan dit? Reageren
flippie13 Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 jij hebt waarschijnlijk n00bmode? zo ja, (had ik tenminte) zorg dat alles uit staan, zoals nitro ens, toen was het bij mij opgelost Reageren
FireFighter Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Ik speel een beetje vals met de n00bmode ja. Ik zal het proberen! Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 ik had dit probleem ook, indertijd, toen ik de noobmode ook nog gebruikte, en volgens mij is het gewoon de infinite ammo, infinite health en infinite car health die je moet uitleggen, de rest zou norlaam gewoon aan mogen blijven Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Leuk dat je wilt helpen Mr. Psycho, maar dit komt een beetje als mosterd na de maaltijd. Als je dit 2,5 week eerder had gepost dan had Frank031195 er ook wat aan gehad. Reageren
Fezz Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 GTA stopt bij missie drive-thru als ik in de rode marker rijdt slaat ie af Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Heb je misschien mod's geinstalleerd? Zo ja, probeer die dan eerst te verwijderen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 Speel deze missie met de n00b-mode uitgeschakeld. Gebruik in het vervolg eerst de zoekfunctie voordat je een nieuw topic aanmaakt; samengevoegd met dit topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.