DriftKing Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Type: Signature Stijl: Agressief Groote: 450x150 Tekst: Martijn, maakt me voor de rest niet uit waar de tekst staat als het maar bij het plaatje past Rand: 1px Kleuren: Rood met zwart gebrusht Render: Een plaatje van de film Wanted en de games GTA IV en Quantum of Solace Extra: Het liefste de personen uitgeknipt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 Maak s.v.p. gebruik van een volledig ingevuld lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Zodra ik per PB een een correct lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend. edit: Lijstje ontvangen, aanvraag heropend! Reageren
jellemuis Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) niemand ik probeer wel wat edit #1: kijk eens aan waar je zolang op hebt gewacht de martijn editie de driftking editie laat effe weten wat je er van vind en of je ze gaat gebruiken.. Bewerkt: 29 augustus 2009 door jellemuis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.