Jump to content

Argentinië


gerbieboy6

Ja,Nee  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Wel een Argentijnse vlag of niet.

    • Ja
      5
    • Nee
      11


Recommended Posts

Srry, niet nagedacht het is denk ik een verwijzing naar Argentinië.

@ Dat gebouw lijkt op de Argentijnse Vlag dat is de EE, meneer de ''gastmoderator'' (kun je hem wel bijna noemen) van GTA IV Easter Eggs.

Misschien werken er Argentijnse mensen?

Link to comment
Delen op andere websites

Srry, niet nagedacht het is denk ik een verwijzing naar Argentinië.

@ Dat gebouw lijkt op de Argentijnse Vlag dat is de EE, meneer de ''gastmoderator'' (kun je hem wel bijna noemen) van GTA IV Easter Eggs.

Misschien werken er Argentijnse mensen?

Hoezo gastmoderator? Ik vind Gta IV gewoon een leuk spel, en ik vind het ook leuk om Easter Eggs te zoeken en te vinden. Daarom zit ik ook vaak op het Gta IV EE forum, en post ik er veel. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik hier de Moderater wil spelen? :duh:

Maar als jij een topic aanmaakt, en je schrijft er niet echt heel duidelijk bij wat nou eigenlijk de grap is, mag ik toch wel even vragen waarom je dit een Easter Egg vind, en wat de grap is?

Sorry voor dit, nu weer even ontopic.

Maar bedoel je dan dat het gebouw in de vorm van de argentijnse vlag gebouwd is of staat er alleen een vlag op het gebouw?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo gastmoderator? Ik vind Gta IV gewoon een leuk spel, en ik vind het ook leuk om Easter Eggs te zoeken en te vinden. Daarom zit ik ook vaak op het Gta IV EE forum, en post ik er veel. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik hier de Moderater wil spelen? :duh:

Maar als jij een topic aanmaakt, en je schrijft er niet echt heel duidelijk bij wat nou eigenlijk de grap is, mag ik toch wel even vragen waarom je dit een Easter Egg vind, en wat de grap is?

Sorry voor dit, nu weer even ontopic.

Dat is Mod gedrag, geen wonder dat je zo word genoemd :duh: . Ik zie heel erg slecht dat gezichtje en de ster van de vlag in dat ''ding'' op de flank van het gebouw. Je zou kunnen zeggen dat de ''witte'' ramen en de blauwe tegels aan de buitenkant inderdaad de Argentijnse vlag vormen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

dank je _O_

Bram is dus een gastgastmoderator?

Als jullie vinden dat ik me als een moderator gedraag, dan zal ik er op letten. Het is in elk geval niet mijn bedoeling om me als een moderator te gedragen. Ik heb mijn exuces aangeboden, dus waarom gerbieboy6 dan gewoon door gaat snap ik niet helemaal. Dus als we dit voorval dan gewoon achter ons laten, nogmaals sorry.

Link to comment
Delen op andere websites

Neuh, ik denk niet dat hiermee de Argentijnse vlag is bedoeld.. Sowieso loopt het wit niet helemaal door naar de zogenaamde zon, was dat wel het geval geweest had het gekund, maar zo lijkt het me onwaarschijnlijk..

In tegenstelling tot het volgende echter :D

1001040_2.jpg

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Zie hier helaas niet de Argentijnse vlag in. :N

Wel zit de Nederlandse vlag in het spel, en wel de lampen op Rotterdam Tower / Empire State Building.

184px-Rotterdam_Close.JPG

Heb de foto maar even van een andere wiki-gta gehaald (wist niet dat er meerdere waren), want op gtaforum.nl wiki kon ik zo snel geen foto vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...